Avatar billede trim Praktikant
20. marts 2009 - 15:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo til tryk

Jeg laver en hjemmeside for et fitnesscenter og bliver nogle gange spurgt om deres logo kan bruges til tryk. Men ejg arbejder kun i Fireworks og ved ikkke lige hvordan jeg skal få det i en opløsning der kan bruges til tryk. Er der nogle der kan hjælpe mig med at konvertere logoet til noget vektor eller hvad det nu skal være? JEg har det kun i .png eller .pdf
Avatar billede pahm Nybegynder
20. marts 2009 - 15:56 #1
Skyd evt. lige din fil, så prøver vi.

Med venlig hilsen
Per Ahm

Pahm Consult ApS
IT • Sparring • Hosting Solutions
Kløvervej 28A • 7190 Billund

www.pahm.dk - mail@pahm-consult.dk
www.camsecure.dk - Online Videoovervågning - enkelt og effektivt!
Avatar billede trim Praktikant
20. marts 2009 - 16:14 #2
den ligger her www.firstfitness.dk/logo.tif
Jeg fandt udaf at jeg kunne ændre format i Gimp som jeg har, til evt .psd fil, er det en brugbar filtype til tryk?
Avatar billede trim Praktikant
20. marts 2009 - 16:16 #3
hov det skulle være www.firstfitness.dk/Logo.tif
Avatar billede pahm Nybegynder
23. marts 2009 - 11:09 #4
linket virker nu ikke lige...

Men kan du gemme den ud i en psd, er det sikkert en stor hjælp til div. trykerrier m.m.

Men hvis det er det logo vi kan se på www.firstfitness.dk - er den ret hurtigt genskabt, så den kan laves rigtig, til divs opgaver... Evt. outline, til folie arbejde m.m.
Avatar billede trim Praktikant
23. marts 2009 - 11:54 #5
det nederste link virker fint, du skal bare trykke gem som hvis ikke du bruger explorer, hvor den automatisk vil spørge hvad du vil gøre med filen. Men ja det er logoet fra firstfitness
Avatar billede pahm Nybegynder
23. marts 2009 - 12:00 #6
Den ser fin nok ud til tryk...
men jeg vil nu alligevel, vælge at få lavet en pdf/ai/eps fil af den, som alle trykkerier kan bruge til alle formål...

Er det med vilje at FITNESS ikke er den samme blå som baggrunden.