Avatar billede superb Nybegynder
18. marts 2009 - 19:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med en SELECT der bl.a skal selektere efter dato

jeg har nedenstående, som ikke rigtigt virker, jeg skal have den til kun at tage poster der er mindre end en uge gamle.
Min dato post i databasen er en timestamp med CURRENT_TIMESTAMP.
$lastWeek = time() - (7 * 24 * 60 * 60);
$query = mysql_query("SELECT * FROM pris WHERE isbn = $getisbn AND dato > $lastWeek");
while($row = mysql_fetch_assoc($query))
Avatar billede coderdk Praktikant
18. marts 2009 - 21:11 #1
Prøv:

$query = mysql_query("SELECT * FROM pris WHERE isbn = $getisbn AND dato > DATE_SUB(NOW(), INTERVAL 1 WEEK)");
Avatar billede superb Nybegynder
21. marts 2009 - 16:29 #2
Tusind tak det var lige hvad jeg manglede, smid et svar
Avatar billede coderdk Praktikant
21. marts 2009 - 16:30 #3
Ok :)