Avatar billede dr.truti Nybegynder
18. marts 2009 - 13:37 Der er 1 løsning

1 domain med enkelte Exchange brugere

Hej Exp'er

Jeg har et problem med opsætning af en Exchange server.

5 ud af 50 brugere af et domain, ønsker at få Exchange oprettet. Jeg ved bare ikke hvordan jeg kan gøre dette, uden at det kommer til at berøre eller tvinge de resterende 45 til også at bruge Exchange løsningen?

Alle brugerne har e-mail adresser de ikke vil lave om.

Fx: 1 - 5@abc.dk skal sendes til Exchange serveren og 6 - 45@abc.dk skal bare fugere som altid.

Jeg håber der er nogle skarpe hoveder derude :-)

Mvh.
Avatar billede dr.truti Nybegynder
21. marts 2009 - 16:25 #1
jeg har løst problemet ved at gribe det helt anderledes an.