Avatar billede lejbach Nybegynder
17. marts 2009 - 21:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Grafikkort til bærbar.

Hej (:
Jeg har en HP bærbar - Pavilion DV9000.
Jeg ved at det er for besværligt selv at skifte grafikkortet ud, men kunne godt tænke mig at den kører bedre til spil. Jeg bruger den til wow og bliver nød til at sætte min video settings på minimum for at den kan køre en okay framerate.

Kan det lade sig gøre at sende den til reperation for at få skiftet bundkortet og grafikkortet? eller er det for dyrt?
Og hvis det kan lade sig gøre hvilke grafikkort kan min computer så trække? (:

(er åbne for alle forslag) Tak.
Avatar billede haverslev Novice
17. marts 2009 - 21:30 #1
Det tror jeg godt du kan glemme, det bliver for dyrt.
Vil skyde på at du som minimum skal betale 4000 kr. for et nyt bundkort med minimum et Nvidia GF 9600m GT kor eller tilsvarende i ATI Radeon. Måske skal du endda have nu CPU i også, da den muligvis ikke passer i bundkort soklen.
Kig istedet efter en ny HP - f.eks denne:
http://www.pricerunner.dk/pi/27-1201747/Baerbare/HP-Pavilion-dv5-1270eo-Produkt-Info
Avatar billede lejbach Nybegynder
17. marts 2009 - 21:38 #2
ja det havde jeg i tankerne, men jeg har bare ikke pengene til det lige nu, så ville lige tjekke om der var en billigere løsning (: men tak for hjælpen