Avatar billede fedora Nybegynder
15. marts 2009 - 19:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

jQuery - click virker ikke

Hej Eksperter,

Jeg er grøn indenfor JS og helt grøn når det gælder jQuery. Jeg har oprettet et event der køres når der klikke på et img hvor class (css) er album_image, men når der klikkes på billede så sker der ikke noget og der er her jeg har brug for hjælp. Mit script ser ud som følgende:

$(document).ready(function() {
    $("img.album_image").click(function() {
        var id = $(this).attr('id').split("_");
        id = id[id.length-1];

        $.get("inc/gallery/controller.php", { page: 'imageSelector', page_id: id },
            function(data) {
                $("#albumSelector").html(data);
            });

Jeg kan umiddelbar ikke sætte en finger på hvad der skulle være galt.

Mvh Martin
Avatar billede fedora Nybegynder
17. marts 2009 - 18:37 #1
Okay, lukker da der åbenbart ikke nogen der har lyst til at svare.
Avatar billede fedora Nybegynder
17. marts 2009 - 18:37 #2
Svar.