Avatar billede sannedamkjaer Nybegynder
15. marts 2009 - 13:11 Der er 1 kommentar

kan ikke opdatere til flash player active x

Hej
Jeg har nu prøvet adskillige ting, for at installere flash player active x på min pc, men det virker ikke.

Når jeg går ind på en hjemmeside, hvor der er noget flash på (og det er der jo på de fleste sider) kommer der et pop up billede, hvor der står:

adobe flash player activex setup
failed to install.
For troubleshooting tips, please see http://www.adobe.com/go/tn_19166

Jeg har så været inde på adobe og gøre alt hvad der står under tn_19166 - har også været inde og hente subinacl fra microsoft, og det andet lille program, som de skriver man skal downloade fra microsoft - og har kørt dem igennem - men intet hjælper. Længere nede viser jeg hvad den skriver i subinacl programmet i cmd.

Det "sjove" er, at hvis jeg går ind og kigger på de samme sider i google chrome, kan jeg godt se siderne med flash.
Mit problem er bare, at jeg laver noget flash til hjemmesider, som jeg laver i frontpage 2003, og nu kan jeg ikke se dem i preview mere, så jeg ved ikke hvad jeg laver !!!

Jeg har en bærbar Dell vostro 1710, med XP professional.

er der mon nogen der har forstand på det, og kan hjælpe mig - så ville jeg da blive utroligt glad.
mvh
Sanne Damkjær

Her kommer så det der skrives når jeg kører subinacl:
LookupAccountName : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.Shockwave
Flash.7:administrators 1337 Strukturen af sikkerheds-id'et er ugyldig.

Current object HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash
.7 will not be processed

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        0, Modified        0, Failed        0, Syntax errors        1
Last Syntax Error:WARNING : /grant=administrators=f : Error when checking argume
nts - HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.7
LookupAccountName : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.Shockwave
Flash.8:administrators 1337 Strukturen af sikkerheds-id'et er ugyldig.

Current object HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash
.8 will not be processed

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        0, Modified        0, Failed        0, Syntax errors        1
Last Syntax Error:WARNING : /grant=administrators=f : Error when checking argume
nts - HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.8
LookupAccountName : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.Shockwave
Flash.9:administrators 1337 Strukturen af sikkerheds-id'et er ugyldig.

Current object HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash
.9 will not be processed

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        0, Modified        0, Failed        0, Syntax errors        1
Last Syntax Error:WARNING : /grant=administrators=f : Error when checking argume
nts - HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.9
LookupAccountName : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.Shockwave
Flash.10:administrators 1337 Strukturen af sikkerheds-id'et er ugyldig.

Current object HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash
.10 will not be processed

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        0, Modified        0, Failed        0, Syntax errors        1
Last Syntax Error:WARNING : /grant=administrators=f : Error when checking argume
nts - HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.10
LookupAccountName : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11c
f-96B8-444553540000}:administrators 1337 Strukturen af sikkerheds-id'et er ugyld
ig.

Current object HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B
8-444553540000} will not be processed

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        0, Modified        0, Failed        0, Syntax errors        1
Last Syntax Error:WARNING : /grant=administrators=f : Error when checking argume
nts - HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-4445535
40000}
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash : delete Perm. ACE 1 nt authority
\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash : new ace for nt authority\system

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash : 2 change(s)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\CLSID : delete Perm. ACE 0 nt aut
hority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\CLSID : new ace for nt authority\
system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\CLSID : 2 chan
ge(s)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\CurVer : delete Perm. ACE 0 nt au
thority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\CurVer : new ace for nt authority
\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\CurVer : 2 cha
nge(s)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\Shell : delete Perm. ACE 0 nt aut
hority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\Shell : new ace for nt authority\
system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\Shell : 2 chan
ge(s)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\Shell\SWF Quicker : delete Perm.
ACE 0 nt authority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\Shell\SWF Quicker : new ace for n
t authority\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\Shell\SWF Quic
ker : 2 change(s)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\Shell\SWF Quicker\command : delet
e Perm. ACE 0 nt authority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\Shell\SWF Quicker\command : new a
ce for nt authority\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\Shell\SWF Quic
ker\command : 2 change(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        6, Modified        6, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash\S
hell\SWF Quicker\command
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.1 : delete Perm. ACE 1 nt authori
ty\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.1 : new ace for nt authority\syst
em
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.1 : 2 change(s
)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.1\CLSID : delete Perm. ACE 1 nt a
uthority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.1\CLSID : new ace for nt authorit
y\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.1\CLSID : 2 ch
ange(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        2, Modified        2, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.1
\CLSID
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.3 : delete Perm. ACE 1 nt authori
ty\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.3 : new ace for nt authority\syst
em
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.3 : 2 change(s
)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.3\CLSID : delete Perm. ACE 1 nt a
uthority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.3\CLSID : new ace for nt authorit
y\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.3\CLSID : 2 ch
ange(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        2, Modified        2, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.3
\CLSID
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.4 : delete Perm. ACE 1 nt authori
ty\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.4 : new ace for nt authority\syst
em
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.4 : 2 change(s
)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.4\CLSID : delete Perm. ACE 1 nt a
uthority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.4\CLSID : new ace for nt authorit
y\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.4\CLSID : 2 ch
ange(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        2, Modified        2, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.4
\CLSID
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.5 : delete Perm. ACE 1 nt authori
ty\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.5 : new ace for nt authority\syst
em
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.5 : 2 change(s
)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.5\CLSID : delete Perm. ACE 1 nt a
uthority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.5\CLSID : new ace for nt authorit
y\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.5\CLSID : 2 ch
ange(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        2, Modified        2, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.5
\CLSID
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.6 : delete Perm. ACE 1 nt authori
ty\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.6 : new ace for nt authority\syst
em
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.6 : 2 change(s
)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.6\CLSID : delete Perm. ACE 1 nt a
uthority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.6\CLSID : new ace for nt authorit
y\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.6\CLSID : 2 ch
ange(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        2, Modified        2, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.6
\CLSID
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.7 : delete Perm. ACE 1 nt authori
ty\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.7 : new ace for nt authority\syst
em
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.7 : 2 change(s
)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.7\CLSID : delete Perm. ACE 1 nt a
uthority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.7\CLSID : new ace for nt authorit
y\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.7\CLSID : 2 ch
ange(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        2, Modified        2, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.7
\CLSID
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.8 : delete Perm. ACE 1 nt authori
ty\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.8 : new ace for nt authority\syst
em
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.8 : 2 change(s
)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.8\CLSID : delete Perm. ACE 1 nt a
uthority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.8\CLSID : new ace for nt authorit
y\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.8\CLSID : 2 ch
ange(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        2, Modified        2, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.8
\CLSID
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.9 : delete Perm. ACE 1 nt authori
ty\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.9 : new ace for nt authority\syst
em
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.9 : 2 change(s
)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.9\CLSID : delete Perm. ACE 1 nt a
uthority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.9\CLSID : new ace for nt authorit
y\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.9\CLSID : 2 ch
ange(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        2, Modified        2, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.9
\CLSID
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.10 : delete Perm. ACE 1 nt author
ity\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.10 : new ace for nt authority\sys
tem
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.10 : 2 change(
s)
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.10\CLSID : delete Perm. ACE 1 nt
authority\system
SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.10\CLSID : new ace for nt authori
ty\system
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.10\CLSID : 2 c
hange(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        2, Modified        2, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.1
0\CLSID
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000}
: 2 Den angivne fil blev ikke fundet.

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        1, Modified        0, Failed        1, Syntax errors        0
Last Done  : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-
444553540000}
Last Failed: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-
444553540000} : 2 Den angivne fil blev ikke fundet.

=========================
Repairing Flash Player File System Permissions. One moment please...
=========================
LookupAccountName : C:\WINDOWS\System32\Macromed:administrators 1337 Strukturen
af sikkerheds-id'et er ugyldig.

Current object C:\WINDOWS\System32\Macromed will not be processed

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        0, Modified        0, Failed        0, Syntax errors        1
Last Syntax Error:WARNING : /grant=administrators=f : Error when checking argume
nts - C:\WINDOWS\System32\Macromed
C:\WINDOWS\System32\Macromed : delete Perm. ACE 7 nt authority\system
C:\WINDOWS\System32\Macromed : delete Perm. ACE 2 nt authority\system
C:\WINDOWS\System32\Macromed : delete Perm. ACE 1 nt authority\system
C:\WINDOWS\System32\Macromed : new ace for nt authority\system
C:\WINDOWS\System32\Macromed : 5 change(s)

Elapsed Time: 00 00:00:00
Done:        1, Modified        1, Failed        0, Syntax errors        0
Last Done  : C:\WINDOWS\System32\Macromed
=========================
Finished.
=========================
Tryk på en vilkårlig tast for at fortsætte . . .
Avatar billede viking12 Nybegynder
06. april 2009 - 11:09 #1
jeg har lige været heldig at få både min activeX og flash player 10 til at køre.
Gik ind på adobe's hjemmeside og fandt flash player 9 debugger, også kaldet flash player 9 xd.
downloadede og trykkede på gul 'bjælke, og restartede pc'en og så kørte den.
Jeg er total amatør, men det er den bedste måde jeg kan forklare det på