Avatar billede o3-Jensen Nybegynder
14. marts 2009 - 14:40 Der er 7 kommentarer

Hjælp til bærbar pc

Hej.

Min bærbar har været nede her for et stykke tid siden. Jeg fik derfor sendt nogle cd'er som jeg skulle installere, det viste sig så, at den slettede alt på min bærbar ink. skærmkortet.

Normalt havde jeg Direct3D skærmkort, men ikke længere og det vil jeg meget gerne have tilbage igen, da der er nogle ting som ikke kan køre på min com, men jeg har ingen anelse om hvordan man gør og om, jeg overhovedet kan få det tilbage igen.

Så ville blive kanon glad hvis der var nogle der havde et forslag til hvad jeg kunne gøre?
14. marts 2009 - 14:45 #1
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

Lidt mere info om din PC ?
Model/type/fabrikat/ ... ?
Avatar billede Joni-Drengen Nybegynder
14. marts 2009 - 14:46 #2
hejsa o3-Jensen...

Problemet er ikke at du har slettet selve kortet, problemet er at du har slettet driveren...

Jeg anbefaler at du downloader programmet Everest fra www.download.com og ser hvilket grafik kort du har. derefter hvis nu du f.eks. har Nvidia xxx VGA kort, så downloader du bare en VGA Driver og derefter installere kortet igen :)

håber det gav svar..
Avatar billede o3-Jensen Nybegynder
14. marts 2009 - 15:07 #3
Det er en Windows Vista og modellen er en Amilo Pi 2540.
Avatar billede Slater Ekspert
14. marts 2009 - 15:24 #4
Så er der en hel side med drivere til den her:

http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/linkapplication.html?LNG=EN&ProductID=30084

Du klikker bare på "Graphic" og så "Download".
Avatar billede o3-Jensen Nybegynder
14. marts 2009 - 15:35 #5
Nu har jeg prøvet gå ind på http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/linkapplication.html?LNG=EN&ProductID=30084

Men det jeg downloadede har jeg allerede på min com og det har ikke hjulpet på skærmkortet.
Avatar billede aalborg100 Nybegynder
14. marts 2009 - 15:55 #6
Ja desvære er der mange der " mister deres driver cd ) deres maskine, og mange bærebare og stationære ligger de samme drivere
så gør det ring til support eks dell acer ...
de gir dig et link,det er lidt af en jungle
Avatar billede o3-Jensen Nybegynder
14. marts 2009 - 15:57 #7
Okay. Det vil jeg prøve.

Mange tak for hjælpen alle sammen.