Avatar billede vkaaav Nybegynder
13. marts 2009 - 22:36 Der er 3 kommentarer

Mit Internet virker ikke? :(

mit internet på min computer virker ikke og jeg ved ikke hvorfor?
mine forældres netværk virker fint og internettet kører over samme router.

jeg har en PS3 hvor netværket virker fint hvis jeg sætter mit internet stik fra computeren over i PS3'en.

jeg har prøvet at tænke over det; kunne det være at netværket på ps3'en har påvirket sådan at min computer tænker at den ikke har adgang mere.
har ikke så meget forstand på computere.

problemet er at det er noget med at jeg skal oprette en ny internet bruger, eller at man skal oprette forbindelse ved at lave en bruger eller sådan noget, og når jeg laver sådan en bruger siger den at der er en fejlfinding.

det er en pakard bell med vista.

håber at i kan hjælpe mig!!:)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2009 - 08:08 #1
jamen hvilken packard bell??

http://support.packardbell.com/dk/

du skal sikkert bare installere driveren til dit netkort fra den cd-dvd der fulgte med pc.
Avatar billede vkaaav Nybegynder
14. marts 2009 - 11:03 #2
jeg ved ikke hvad den hedder, men den er købt sidste år, og nu hvor jeg tænker over det var det hele på computeren da vi købte den ;( det hele lå inden på, og vi fik ikke nogen disk med..
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2009 - 11:55 #3
hent dette her standalone program SIW.

det kan fortælle dig ikke så lidt om din pc.

siw standalone til venstre

http://www.gtopala.com/siw-download.html

m.v.h