Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 21:24 Der er 24 kommentarer og
2 løsninger

koster microsoft Nummersender noget?

Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. juli 2001 - 21:25 #1
hvilken nummer sender?
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 21:29 #2
C:\\WINDOWS\\Menuen Start\\Programmer\\Tilbehør\\Kommunikation
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
04. juli 2001 - 21:46 #3
Du kan jo prøve at downloade den på:

http://www.microsoft.com/danmark/download/

Hvis du kan der er den vel gratis. Ellers skriv hvad du skal bruge den til, så må vi finde et alternativ.

//htmlkrede
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 21:50 #4
hør jeg har den jo den er på windows 98 se cden
bare ringe til andre fra pcen
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. juli 2001 - 21:53 #5
Hvis den ligger på CD\'en og du har betalt for Win98SE, ja så er den gratis.
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
04. juli 2001 - 21:55 #6
Hvorfor spørger du så om den koster noget?
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 21:55 #7
man snakker jo til en med en telefon samtaler koster da noget?
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 21:57 #8
f.x ICQ har også en samtale dims i sig og det koster ca. 14 cent i min.
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
04. juli 2001 - 22:01 #9
Ok. Hvis det koster kan du bare bruge et program der hedder Roger Vilco (ikke helt sikker på stavemåden). Det er kvit og frit. Voice over IP.

//htmlkrede
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. juli 2001 - 22:05 #10
Ja nummer senderen koster noget, den er gratis at bruge fre microsoft, men du bruger jo det offentlige telenet, og det er ikke gratis.

Det kræver desuden også at du har et voice modem.

Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 22:10 #11
htmlkrede: hvor kan jeg finde det program?
og kan den ringe til telefoner gratis?
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
04. juli 2001 - 22:13 #12
>>>bobobo

Ikke ringe til telefoner direkte, men ringe en af dine venners computer op, og tale sammen gennem headset.

//htmlkrede
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 22:17 #13
cool men hvad hedder den jeg kan ikke finde den på www.download.com
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 22:19 #14
kan du ikke åbn programet og se hvad det hedder
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
04. juli 2001 - 22:25 #15
>>>bobobo

Vil du gerne have et link til programmet?

Husk dine venner skal også bruge programmet før, man kan bruge, men det er gratis.

//htmlkrede
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 22:26 #16
ok
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
04. juli 2001 - 22:27 #17
Her er et link:

http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=srch&qt=Roger+Wilco&cn=&ca=10001

//htmlkrede
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 22:30 #18
kan man godt bruge den hvis man kun har højtaler og en mikrofon
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
04. juli 2001 - 22:32 #19
Ja, det skulle jeg mene. Jeg bruger det bare med headset. Bare du har lyd og microfon virker det.

Prøv det...
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 22:38 #20
htmlkrede: ved du der er spyware i den?
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
04. juli 2001 - 22:38 #21
Hvad vil det sige?
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 22:43 #22
ved du ikke hvad det er?
her er noget af alt det bruger siger om programet:

\"Download this if you want big companies to spam you\"
This program comes loaded with GATOR software which sends information about yourself to companies who in turn spam you. This is known as \"spyware\" and is a very base way to make a profit from software. Roger Wilco does not mention this software on its site or when you install it, and you don\'t have an option. I had a hard time figuring out where it came from. Spyware is so low and such a scummy way to make money that it will even set some virus scanners off and won\'t let you install roger wilco at all. The program itself was once a good program, when the author was doing it for fun and not for profit. I guess we all feel the need for a little greed. Stay away from this at all costs.

næste:

\"Wilco violates your privacy\"
Roger Wilco comes with an application called \"Gator\". \"Gator\" is spyware that runs in the background without you knowing and sends information about your computer and activities to the Gator company. If you uninstall Wilco, it will not remove this spy program. Don\'t go near Roger Wilco if you value your privacy. There are other programs that do the same thing as Roger Wilco without the spyware.

næste igen:

\"SPYWARE\"
The new RW installes a file named \"fsg.exe\" to the c:windowssystem directory. When RW is first run, fsg.exe accesses the internet and downloads the full \"Gator\" program, which is known spyware. Gatorwill then, without letting you know, send information to other computers on the internet about your browsing habits. I\'ve tried to inform CNET users about this in the past, but my articles were never published. We\'ll see if this one gets through.

næste igen igen:

\"this program destroied my hd\"
my friend and me installed this program at the same time and played ut all night long it was fun only until when I restarted my pc the next day and my hd crashed and I had to get it replaced, my friend on the other had got reallybad errors in win me and got rid of it. Now i dont know if it was the hd or this program but be carefull
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
04. juli 2001 - 22:55 #23
Ok, det vidste jeg ikke.

Brug programmet hvis i vil. Jeg har haft gode erfaringer med det.

//htmlkrede
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 22:59 #24
brug buddyPhone det dur og der er ikke spyware
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
04. juli 2001 - 23:07 #25
Det prøver jeg.

Jeg kendte bare kun det andet...

//htmlkrede
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. juli 2001 - 07:17 #26
Der fulgte sådan en IP-telefon med mit lydkort, kender bare ikke nogen der har den samme software, og så kan det jo være lige meget.