Avatar billede zuran Nybegynder
05. marts 2009 - 14:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anvende funktion på tekst imellem tags (Regular expressions)

Hej.

Jeg skal ud i en blanding af Regular Expressions og PHP.

Jeg skal ersatte (replace) teksten mellem 2 tags, således der bliver anvendt en funktion, på teksten.

Hvis jeg f.eks skriver:

[tag]Tekst[/tag]

Så skal resultet ende ud med, at der bliver anvendt en funkion på "Tekst", og disse tags ( og ) forsvinder, når det udskrives selvfølgelig. Dvs. at det skal ikke være f.eks <b>Indhold mellem tags</b> men derimod en funktion i PHP, så function("Indhold mellem tags");

Jeg håber i forstår mig. Er der nogen, der kan hjælpe med det? Tak på forhånd.
Avatar billede askilada Nybegynder
05. marts 2009 - 15:07 #1
Hey hvis du har min msn, så kan du da lige add min msn, så skal jeg nok hjælpe dig med det

msn: webmaster[at]simon-jensen[dot]dk
Avatar billede zuran Nybegynder
05. marts 2009 - 16:15 #2
Hej.

Er det nødvendigt med MSN? Mon ikke vi kunne løse det her?
Avatar billede zuran Nybegynder
08. marts 2009 - 18:50 #3
Ligemeget