Avatar billede jwulff Nybegynder
04. marts 2009 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wordpress feeds på anden hjemmeside

Hej Exp,

Ved I hvordan jeg hiver blogindlæg ud af Wordpress (www.wordpress.com) og smider ind på min egen hjemmeside.

Et eksempel kunne være følgende indlæg:

http://en.blog.wordpress.com/feed/

Det kan også være der er et nemmere blogsystem hvor man kan give feeds ind. Det skal gerne se ud som om, at blog indlæggende er en naturlig del af hjemmesiden, og kommer fra wordpress.

På forhånd tak for hjælpen,

Mvh.
Jacob
Avatar billede -zonic- Nybegynder
04. marts 2009 - 12:53 #1
måske dette kan bruges?

<?php
$xmlDoc = new DOMDocument();
$xmlDoc->load("note.xml");

$x = $xmlDoc->documentElement;
foreach ($x->childNodes AS $item)
  {
  print $item->nodeName . " = " . $item->nodeValue . "<br />";
  }
?>
Avatar billede arne_v Ekspert
05. marts 2009 - 02:34 #2
Du henter XML'en via HTTP, parser den og outputter det du skal bruge.

Enten skal du selv skrive noget kode eller finde et modul til det du har lavet dit web site med.

Uden mere information om hvad du bruger er det svært at være mere konkret.
Avatar billede brianbrandt Nybegynder
11. marts 2009 - 13:23 #3
Det er faktisk ikke særlig besværligt at hente et RSS feed ind på din blog, hvis du kører en selfhostet Wordpress løsning.

Du henter bare lige dette lille plugin og følger anvisningen:
http://wordpress.org/extend/plugins/rss-import/