Avatar billede buller4340 Nybegynder
03. marts 2009 - 20:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ved ikke hvordan jeg skifter Serial number.

Hej E.

Jeg er ved en fejl kommet til at skrive forkert da jeg skulle skrive mit Serial number ind for at aktivere det og nu ved jeg ikke hvordan og om jeg kan skifte det til det rigtige. :s

Ville være så lykkelig hvis der var en der kunne hjælpe mig.

På forhånd Tak.
Avatar billede hearnz Nybegynder
03. marts 2009 - 20:50 #1
hmm hvis du taster en forkert serial bør programmet slet ikke godtage den, chancen for at den gør er ihvertfald 1:100000000000.

Men ok, du har vel ikke downloadet det fra nettet og brugt en cd key der gør at du ikke kan opdatere og derfor vil skifte til en anden, så jeg vil foreslå at reinstallere programmet, det er nok langt det nemmeste. Ellers skal du til at rode med registreringsdatabasen og det kan hurtigt blive noget rod.
Avatar billede buller4340 Nybegynder
03. marts 2009 - 20:55 #2
Har ærligt købt det over en hjemmeside fra USA, jeg downloader ikke. skulle bare lige have det på det rene. :b
men der da jeg instalerede det tastede jeg koden ind, og så ved jeg ikk helt hvad der skete, men koden blev der. :i
Avatar billede hearnz Nybegynder
03. marts 2009 - 21:00 #3
anklager dig heller ikke for noget makker ;) Det er bare så usandsynligt at man kan indtaste en forkert serial som den godtager. Men hvis du har og alting ellers kører som det skal er der vel ikke noget at invende :)

Kan dog godt sætte mig ind i at man helst gerne vil bruge sin egen kode, nu hvor man har betalt...10000 kr eller hvor meget det nu koster 3d max. så mit bedste foreslag er stadig at reinstallere programmet. Så slipper du for en masse bøvl med at skulle rode i registreringsdatabasen og lave ulykker.
Avatar billede buller4340 Nybegynder
03. marts 2009 - 21:03 #4
okay prøver lige. skriver lige tilbage om lidt. :b
Avatar billede buller4340 Nybegynder
03. marts 2009 - 21:13 #5
det hjalp heller ikke. :s
Den skriver at programmet er aktiveret, men så genstarter programmet automatisk og man skal activere det igen. :s
Avatar billede hearnz Nybegynder
03. marts 2009 - 21:30 #6
hm, det er MANGE år siden jeg har rodet med 3d max og proceduren er sikkert alligevel ikke den samme som den var dengang, så jeg vil foreslå dig at ringe til det sted du har købt det for at få assistance.

Men det lyder umiddelbart som om du er nød til at pille i registreringsdatabasen hvis du vil løse problemet selv :(
Avatar billede buller4340 Nybegynder
03. marts 2009 - 23:17 #7
Vil helst ikke ringe til dem, kan nemlig ikke tale engelsk, for har aldrig haft det på min skole. :s

så ville være virkelig glad hvis du gad at hjælpe mig med at pille ved registreringsdatabasen. :b
Avatar billede hearnz Nybegynder
04. marts 2009 - 08:11 #8
Så syntes jeg ærlig talt du skulle få en anden til at ringe for dig.

Jeg er ikke ekspert i det og da andre ville kunne bruge det til ulovligheder vil jeg ikke begynde at skrive om det her.

Men du kan jo prøve at spørge google :)
Avatar billede buller4340 Nybegynder
04. marts 2009 - 11:13 #9
okay får min papfar til at ringe. :b
tusind tak for hjælpen. smit et svar så får du pointne. :b
Avatar billede hearnz Nybegynder
04. marts 2009 - 12:41 #10
tak. og held og lykke med det ;)
Avatar billede osborne Nybegynder
04. april 2009 - 08:48 #11
Hej buller, håber du får det til at virke. Jeg har heller aldrig prøvet noget lignende, og det er også lang tid siden jeg har installeret max. Jeg har selv tidligere købt licens her i Danmark. Jeg overvejer at købe i USA fremover - hvor er du du har købt din licens?
Avatar billede stupendous_dk Nybegynder
04. januar 2010 - 23:23 #12
Det har lykkedes dig at købe en Edu licens udenom en dansk forhandler? Imponerende! Cudos!

C:\users\all users\autodesk\software licenses\

her ligger en .dat fil. Slet den, så kan du indtaste koden forfra når max startes.