Avatar billede oeland Nybegynder
02. marts 2009 - 23:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Keyboardproblemer på internettet

Jeg har på det sidste opdaget, at når jeg sidder med den bærbare og slapper af på nette med et onlinespil, f.eks. flashspil eller lignende, så tilter styrringen af spillene, altså hvor man skal bruge enten piletaster eller wsad-tasterne for at styre. Det er ikke specifikke spil, eller specifikke hjemmesider, men generelt.

Det jeg mener med tilter er, at når jeg styrer spillet med f.eks. pilene, så trækker det pludselig til en af siderne, som om, knappen sad fast.. og kan næsten ikke stoppe det igen. Men tasterne fejler intet.

Når jeg prøver at spillet et spil på min pc, er der ikke nogle problemer, så virker tasterne som de skal.

Jeg har geninstalleret adobe flashplayer, adobe shockwave player, DirectX. Jeg kører med Windows Vista Prof, og IExplorer 8... Har dog aldrig haft problemer før.

Er der nogle som har en ide om hvad det kan være?
03. marts 2009 - 08:42 #1
Tanke: Har du en "TouchPad" foran tastaturet på din bærbar ???
Du ka' jo komme til at ramme/rører den med (tommel)finger når det går vidt til ???
Avatar billede oeland Nybegynder
03. marts 2009 - 10:10 #2
Ja jeg har en touch pad, men den tanke har jeg også haft.. selv uden at røre den går det galt...
Avatar billede oeland Nybegynder
06. marts 2009 - 11:27 #3
Er der slet ikke nogle som har et bud på hvad der kan være galt?
07. marts 2009 - 13:56 #4
(Prøv at disable TouchPad'en ?)
Avatar billede oeland Nybegynder
09. marts 2009 - 21:32 #5
Det har jeg prøvet - det giver ingen forskel.
Avatar billede oeland Nybegynder
19. marts 2009 - 12:19 #6
Hmm det var ikke megen hjælp jeg fik.

Men har muligvis fundet frem til, at det er Internet Explorer som laver balade, for efter jeg har prøvet at benytte Google Crome, så opstår problemet ikke.

Lukker tråden.