Avatar billede AngelFromTheDawn Nybegynder
02. marts 2009 - 16:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forsvundet hjemmeside..

Hejsa..

For et par dage siden fandt jeg en hjemmeside med et sæt tøj som jeg gerne vil købe, men jeg glemte at favorisere siden. Jeg fandt den på google og kan ikke huske hvad jeg søgte på. Min computer gemmer ikke forhenværende søgeord. Er der nogen steder hvor jeg kan se samtlige sider jeg har været inde på i den her uge? Eller er det på anden måde muligt at finde den forsvundende side igen?

Håber nogen kan hjælpe (:

-AngelFromTheDawn
Avatar billede djdenta Nybegynder
02. marts 2009 - 16:27 #1
Hvis du bruger Firefox kan du trykke på "historik" i menu linjen, derunder kan du finde de sidse dage, alt efter hvor mange dage du har sat den til at gemme.
I Explore trykker du på stjernen i venstre hjørne og derefter oversigt. Der er det det samme som i Firefox, den gemmer x antal dage alt efter hvad du har indstillet programmet til.
Avatar billede borrisholt Novice
02. marts 2009 - 17:56 #2
Hvis du bruger internet Explorer kan du trykke CTRL + H så kan du se hvilke sites du har været inde på :o) Det kan du også i FireFox, men der kn jeg ikke huske hvordan
Avatar billede AngelFromTheDawn Nybegynder
02. marts 2009 - 18:28 #3
1000 tak, nu har jeg fundet for de sidste 3 uger, skal bare lige dem alle igennem, men den er der uden tvivl xD
Avatar billede AngelFromTheDawn Nybegynder
02. marts 2009 - 18:28 #4
1000 tak, har fundet det nu xD