Avatar billede haakonhoyland Nybegynder
04. juli 2001 - 01:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan noen hjelpe meg ? - Viktig

Se på dette scriptet:
http://www.myscript.co.il/myscript/app.asp?app=mysub

Når du registrerer deg, avregistrerer deg. kommer du til en ny side, der det kommer opp et POP UP window. er det mulig å forrandre det, slik at den ikke skifter side. og det ikke kommer beskjed på den måten ?
Avatar billede plexx Nybegynder
04. juli 2001 - 01:29 #1
Nej der er det ikke.
Avatar billede well_r Nybegynder
04. juli 2001 - 01:53 #2
Nogen der gider oversætte - fatter ikke rigtig meningen?
sorry
Avatar billede orca Nybegynder
04. juli 2001 - 07:56 #3
det er rimeligt let at lave at maillist script selv...
Avatar billede bocker Nybegynder
04. juli 2001 - 15:21 #4
Plexx, hvis det kan laves, kan det så ikke ændres?

Du sletter bare det script der får pop up vinduet til at komme frem...

Hvis du ser kildekoden på den side du har linket til, så står der i toppen \"<script>alert(\'Your name has been deleted\')</script>\"... det er nok en if statement du bare skal slette fra scriptet.
Avatar billede haakonhoyland Nybegynder
05. juli 2001 - 23:14 #5
Hei Bocker, (eller dere andre)

Har du muligheten til å hjelpe meg å lage et Form/ASP der folk kan sign up og unsubscribe, uten de andre greiene som han som laget scriptet har gjort POP up vinduene etc... ???
Avatar billede bocker Nybegynder
10. juli 2001 - 22:53 #6
Kig på netcoders.dk :)
Avatar billede egede Nybegynder
10. juli 2001 - 22:54 #7
Avatar billede haakonhoyland Nybegynder
06. november 2001 - 22:57 #8
afvis