Avatar billede extension Nybegynder
22. februar 2009 - 14:52 Der er 2 kommentarer

Redirect til samme side

Hej, jeg har et shop komponent hvor man bliver redirected til bestillings-siden via denne "linie"
$mainframe->redirec("index.phpoption=com_caddy&action=showcart&Itemid=$Itemid");

Jeg vil gerne at man forbliver på "bestillingssiden". Programmøren kommer med denne anvisning... -som jeg trods utallige forsøg ikke har været istand til at få til at virke.
Re:Add to cart without leaving product page
You can also add the url on this line to wherever you want them to go, instead of commenting it out.

Also (test needed) a link link "java script:window.history.go(-1)" might do the trick... which is the same as the Continue Shopping button in the cart.

Kan nogen hjælpe mig

Efter man har klikket på knappen "Bestil" skal man blot forblive på samme side.

Venlig hilsen
Boris
Avatar billede fedora Nybegynder
22. februar 2009 - 15:03 #1
Skal det ikke skrives sådan her:
$mainframe->redirec("index.php?option=com_caddy&action=showcart&Itemid=$Itemid");
Avatar billede extension Nybegynder
22. februar 2009 - 15:22 #2
Hejsa,
Når man bruger denne, sendes man til "varekurven" men jeg vil gerne at man forbliver på den side man lige kom fra. Kunderne bestiller typisk 10-15 produkter, derfor er det nemmere at man foretager sine bestillinger, og derefter går til ordresedlen.