Avatar billede thecelt Nybegynder
19. februar 2009 - 21:21 Der er 3 kommentarer

Kontrolpanel virker ikke - det er IKKE Nero der driller :-)

Hej,

Mit kontrolpanel virker ikke i vista. Når jeg klikker på "kontrolpanel" knappen kan jeg i maks ½ sekund se et vindue der åbner, men det lukker igen. Det er IKKE den med Nero der driller, da jeg aldrig har haft NEro installeret på min computer.

Jeg kan heller ikke højreklikke på "denne computer" og vælge egenskaber. Der hvor man kan se windows aktiveringen, computerens karaktere ved hardware osv.
Jeg kan heller ikke skrive f.eks. "printere" i søgefeltet og klikke på dette. Der sker ingenting. Dvs. at ALLE emner der er relateret til kontrolpanel kan jeg ikke åbne.

HVAD kan der være galt? Min vista installation er forholdsvis ny, men det virkede umiddelbart efter installationen. Kan der være andre programmer end Nero der forsager dette problem?

Jeg har bl.a. Adobe CS4 pakken installeret - kan det være den??
Avatar billede vejmand Juniormester
19. februar 2009 - 21:24 #1
Når det nu er en forholdsvis ny installation, kan du prøve med en systemgendannelse fra før problemet opstod:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/9f6d755a-74bb-4a7d-a625-d762dd8e79e51030.mspx
Avatar billede thecelt Nybegynder
19. februar 2009 - 21:25 #2
arh, så ryger netbank, digital signatur og alle disse :-( Øv
Avatar billede thecelt Nybegynder
19. februar 2009 - 21:27 #3
min installation er tilbage til december og så langt kan den ikke gå tilbage isystemgendannelse