Avatar billede mjall0w Nybegynder
19. februar 2009 - 17:47 Der er 1 løsning

Læse fra frames i webbrowser control

Hej.
Jeg loader en side i min webbrowser der kalder en masse frames. Den kunne hedde frames.php og se ud som:
<frame src="hej.htm" name="hej>
osv, med en masse frames.

Mit problem er nu, at jeg gerne vil bruge hej.htm til at læse HTML koden fra, og til at bruge GetElementById

Men når jeg bruger GetElementById og webbrowser.DocumentText til at se min HTML kode, får jeg kun oplysninger fra den side hvori framen bliver loadet (frames.php).
Hvor kan jeg bruge funktionerne til at læse fra framesne den loader, i stedet for at den udfører funktionerne på den side der henter framesne?

Håber i forstår mit problem, ellers må i lige sige til så jeg kan prøve at uddybe bedre hvis det skal til :)
Avatar billede mjall0w Nybegynder
25. februar 2009 - 21:49 #1
Fandt endelig ud af det efter en masse biksen og baksen.

webBrowser1.Document.Window.Frames[2].Document.GetElementById("textfield").InnerText = "value";
webBrowser1.Document.Window.Frames[2].Document.Body.InnerHtml;

Hvor det øverste sætter et teksfeldt, og den nederste linje får HTML koden af den angivede frame.