Avatar billede yalayala Nybegynder
18. februar 2009 - 12:20 Der er 4 kommentarer

Vertical centrering af side, efter browser vindues højde ?

Hej igen Guy's ;)

Har min side lokeret i et table tr td tag der står til at center min side verticalt og så emd 100% i højde ,som virker fint hvis jeg sætter min body til fx height:800px; men så ved height:100%; der jo gerne skulle justere sig efter hvor høj vinduet er, vil den ikke lave min body 100% høj, men kun den højde min table er inde i body'en ?

Det jeg vil opnå: http://peecee.dk/uploads/022009/Untitled-1_copy.jpg

link: http://lundoconsulting.dk.web15.123test.dk/

Evt. ny måde at gøre det på ;D ?

På forhånd tak
Avatar billede prysse Nybegynder
18. februar 2009 - 12:33 #1
er vel bare at sætte margin-top:20%; eller lignende? :P

body {
    margin-top:20%;
}

??
Avatar billede prysse Nybegynder
18. februar 2009 - 12:35 #2
5% er nok mere passende :P
Avatar billede kbryhl Nybegynder
18. februar 2009 - 13:57 #3
I din CSS har du:
#Portal_Center_div
{
    height: 100%;
    width: 100%;

}

Lav den om til
#Portal_Center_div
{
    height: 100%;
    width: 100%;
        vertical-align: middle;
}
Avatar billede yalayala Nybegynder
19. februar 2009 - 08:24 #4
#prysse
Har jeg lige prøvet, men den ændre sig ikke efter hvor stor mit browser vindue er.

#kbryhl
Virker desværre heller ikke, synes ikke rigtig vertical-align: middle; vil align værken billeder eller tekst når jeg bruger den i mine div tags ?