Avatar billede Roxii1 Nybegynder
17. februar 2009 - 15:36 Der er 9 kommentarer

Lyd kun i venstre side

Først var det mit surround der kun ville spille i venstre side... men nu hvor jeg kom til at røre et eller andet i lyd instillingerne vil mit headset også kun spille i den ene side... det er ret irriterende nu hvor jeg spiller meget Counter Strike Source.... Det hele virkede lige til tosken her skulle til at pille ved det lyd der...
Vær søde at svare med lette ord nu hvor jeg slet ik er en haj inde for it....xD

Hilsen
Roxii
Avatar billede hearnz Nybegynder
17. februar 2009 - 21:55 #1
Hehe lyder nederen. Som jeg kan se det er der kun en fornuftig løsning som 100% virker hvis du ikke kan huske hvad du pillede ved.

Hent nye drivere til dit lydkort...

Indstillingerne vil så blive nulstillet og du kan pille igen :P

Alternativt kunne du jo lige kigge i indstillingerne om der ikke er en "gendan fabriksindstillinger" funktion først.
Avatar billede Roxii1 Nybegynder
19. februar 2009 - 14:28 #2
Hmmm har prøvet at gendane indstillinger.... Men det mest mærkelige er når jeg stikker det direkte i det lille grønne stik i computern istedet for gennem den forlænger det hører til mit headset, skratter det bare i højre side.

Kan det være lydchippen(tror jeg det er) der er røget...?
Avatar billede hearnz Nybegynder
19. februar 2009 - 14:56 #3
Nej tror nærmere der er en løs forbindelse og det lyder meget som om det er dit headset den er gal med, prøv at tilslutte et andet headset eller nogle højtalere for at høre om problemet følger med. Hvis det gør det tror jeg du har en løs forbindelse i din lydudgang på pc'en. Og det kræver en loddekolbe og mod på at skille sin bærbare ad.
Avatar billede hearnz Nybegynder
19. februar 2009 - 14:59 #4
hov forresten du sagde ikke noget med at det var en bærbar. hvis det er en stationær vil jeg lige høre om du har koblet headsettet i portene der sidder bagpå maskinen eller om du har brugt en der sidder på fronten. Prøv at skifte til den anden hvis det er.
Avatar billede Roxii1 Nybegynder
23. februar 2009 - 12:41 #5
Jeg har prøvet med højtalere (hvilket jeg har skrevet) det var med samme problem. Det er en stadionær jeg har. Der er kun lydudgange i bagenden. DVS du mener at det er lydudgangen
Avatar billede hearnz Nybegynder
23. februar 2009 - 15:09 #6
Det er jeg næsten sikker på. men ville alligvel prøve at opdatere driver og se om det skulle gøre nogen forskel.
Avatar billede Roxii1 Nybegynder
24. februar 2009 - 16:02 #7
hva er det for drivere jeg ska hente (gerne link)

Ved jeg har Realtek
Avatar billede hearnz Nybegynder
25. februar 2009 - 20:44 #8
Ja det er jo umuligt for mig at sige uden at vide hvad hardware du har :) realtek laver mange lydchips *:)
Avatar billede hearnz Nybegynder
25. februar 2009 - 20:45 #9
Men det lyder som om det er et onboard lydkort du har. Så driveren ligger nok på din motherboard cd.