Avatar billede obmm Nybegynder
16. februar 2009 - 20:36 Der er 1 kommentar

Linksys Media Center Extender DMA2200 + Aspire 9304WSMi

Hej Jeg vil gerne se film fra PC på fjernsyn, overvejer køb af Linksys Media Center Extender DMA2200 , hvordan fungerer det sammen med min PC, hvilken udgang skal anvendes på PC eller er der trådløs adgang, kræver det specielle kort på PC.
Avatar billede jmc1 Nybegynder
11. juni 2009 - 20:12 #1
Hejsa
Jeg har en Linksys Media Center Extender DMA 2200 og er rigtig tilfreds med den, vær' dog opmærksom på at du SKAL have installeret Windows Media Center før den virker.

Den kører trådløst og kræver ikke noget specielt grafikkort.

En anden ting er at den er begrænset til hvilke fileWindows media centeret kan køre og du kan ikke se dvd-drev eller blueraydrev på din computer via linksys DMA2200.

En anden ting er at du ikke kan kører HD trådløst de fleste trådløse netværk kan ikke følge med i streame filerne.

Derudover kører det yderst stabilt og det er rigtig godt til at vise billeder og høre musik over.