Avatar billede xirox Nybegynder
14. februar 2009 - 09:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet virker på MSN og ICQ, men ikke explorer. ALT virker fint i fejlsikret tilstand.

Hej Eksperter.

Jeg har det problem at når jeg starter min ene computer i normal tidstand, er det som om det blokere for mit internet. Altså jeg kan slet ikke gå ind på nogen www.x.dk sider eller andet på min explorer. Dog kan jeg nemt logge på MSN og ICQ m.m Så der er internet på min computer.

Vælger nu at starte computeren op i fejlsikret tilstand. Ja så virker det hele sjovt nok, så ja jeg må jo have en fejl af en slags ;)

Er det noget i kan hjælpe med. Det kom fra den ene dag til den anden, uden nogen form for nye installationer som kunne have gjort det. Tror lidt jeg har noget virus af en slags.

MVH Mike
Avatar billede Jensen DK Novice
14. februar 2009 - 09:47 #1
Det er nok din Firewall der spærrer, prøv at deaktivere den.
Avatar billede xirox Nybegynder
14. februar 2009 - 10:48 #2
Det har jeg prøvet. Det virker ikke.
Avatar billede CathrinePigen Nybegynder
01. marts 2009 - 15:10 #3
Åben Internet explorrer.
Åben Internet indstillinger
Find Faneblad Advanceret ( hvis det IE 7)
Nede i bunden har du en mulighed for at gendanne IE til Oprindeligt førstegangs tilstand.

Hvis ikke det virker ville jeg nok prøve at geninstallere din IE.
Avatar billede Div Nybegynder
11. marts 2009 - 14:43 #4
Du kan Også prøve inden insatllation af gå op i Filer og tjekke om der er et lille flueben ud for arbejd Offline er der det skal det fjernes ved at trykke på "arbejd Offline" så skulle det gerne forsvinde, og du skulle nu kunne gå på nette.
Avatar billede xirox Nybegynder
11. marts 2009 - 15:01 #5
Hej og tak for de mange svar. Jeg har nu formateret hele computeren. Det var åbenbart det eneste der hjalp, der har nok været noget som blokeret, men hvad ved jeg ikke. Havde prøvet at afinstallere alt firewall og virus programmer m.m uden held. Så jeg måtte tage den hårde vej