Avatar billede oliolioli Nybegynder
10. februar 2009 - 00:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Cookies

Har et problem.. mine cookies bliver slettet igen fra min browser (Mozilla Firefox seneste version) hver gang jeg lukker den ned... har kigget i indstillinger, der står, de skal slettes, når de udløber (ikke efter 1 døgn eller efter jeg lukker  browseren)... har også sat cookies til. Har slettet alle mine vira med Avast (opdateret) og SuperAntispyware (også opdateret)...
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
10. februar 2009 - 07:32 #1
Hvis det er Firefox 3 du har, så sørg for at der ikke er sat kryds i "Always clear my private data when I close Firefox" og lige ved siden af den er der en "Settings" boks, herinde skal du også sørge for at der ikke er sat kryds i "Cookies". Det hele foregår inde under: Tools > Options > Privacy. Du kan også checke om der er nogle undtagelser inde i "Exceptions". Sørg evt også for at der er sat kryds i "Remenber what I enter in forms and in the search bar".

Ved ikke om det var til nogen hjælp eller om du allerede har prøvet det?
Avatar billede Jensen DK Novice
10. februar 2009 - 07:37 #2
Inde i firefox vælg Funktioner, indstillinger, privatliv, Under cookis kan du sætte dem til, når de udløber, ellers er der flere andre måder på siden som kan ændre for sletning.
Avatar billede oliolioli Nybegynder
11. februar 2009 - 22:24 #3
Mine indstillinger er sat helt korrekt... har tjekket endnu engang.. andre forslag? der er ingen opdateringer
Avatar billede Jensen DK Novice
12. februar 2009 - 06:38 #4
Du har helt sikkert et flueben som sidder forkert.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. februar 2009 - 06:50 #5
Eller kunne det måske være et 3. parts program som går ind og rydder op?
Avatar billede Jensen DK Novice
12. februar 2009 - 07:43 #6
Hvis man kører CCleaner dagligt og der er flueben i Firefox cookies så bliver de slettet.
Avatar billede oliolioli Nybegynder
12. februar 2009 - 19:17 #7
Alle flueben er sat rigtigt, og det er langt tid siden jeg kørte CCleaner sidst..
Har ellers ikke nogle usædvanlige programmer, der kunne gå ind og rydde op..
Avatar billede oliolioli Nybegynder
10. juli 2010 - 02:17 #8
Gammelt spørgsmål. Lukker
Avatar billede oliolioli Nybegynder
10. juli 2010 - 02:25 #9
Gammel *Lukker*