Avatar billede borupborup Nybegynder
09. februar 2009 - 12:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Automatisk check af box

Hejsa.

et lille problem.

Hvordan får jeg automatisk sat flye ben i "box" ved valg af "Radio 1" og automatisk fjernelse af flueben ved valg af "Radio 2"

<form method="POST">
    <p><input type="radio" value="V1" checked name="Radio">Radio 1</p>
    <p><input type="radio" name="Radio" value="V2">Radio 2</p>
    <p><input type="checkbox" name="C1" value="ON">Box</p>
    <p> </p>
    <p><input type="submit" value="Send" name="B1"></p>
</form>
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2009 - 13:14 #1
<ole>

Det gør du ved at gøre det rigtige på det helt rigtige tidspunkt  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2009 - 13:15 #2
Hint: Prøv med lidt uddybende info. Det er kun dig, der ved, hvad du tænker - og 'automatisk' kan f.eks. betyde rigtig meget forskelligt  =)
Avatar billede majbom Novice
09. februar 2009 - 13:37 #3
<script type="text/javascript">
            function check(booRadio, strChkbox, strChecked){
                if(booRadio){
                    document.getElementById(strChkbox).checked=strChecked;
                }
        </script>

        <form method="POST">
            <p><input type="radio" value="V1" checked onclick="check(this.checked, 'chk_1', true)" name="Radio">Radio 1</p>
            <p><input type="radio" onclick="check(this.checked, 'chk_1', false)" name="Radio" value="V2">Radio 2</p>
            <p><input type="checkbox" name="C1" value="ON" id="chk_1">Box</p>
            <p> </p>
            <p><input type="submit" value="Send" name="B1"></p>
        </form>
Avatar billede borupborup Nybegynder
09. februar 2009 - 13:59 #4
Sejt. det var lige præcis sådan jeg mente.

Kanont Splazz
Avatar billede borupborup Nybegynder
09. februar 2009 - 14:00 #5
Sejt. det var lige præcis sådan jeg mente.

Kanont Splazz
Avatar billede majbom Novice
09. februar 2009 - 14:03 #6
fantastisk :)
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2009 - 16:23 #7
Ahaaa ... ja, så forstår jeg også spørgsmålet  =)
Avatar billede majbom Novice
09. februar 2009 - 19:31 #8
-> ole - hehe, du plejer da ellers at være skarp nok ole :)