Avatar billede clausfod Nybegynder
08. februar 2009 - 16:59 Der er 2 kommentarer

Kan ikke oprette trådløs forbindelse

Hejsa,

Min kære svigermor har et Zyxel 900 kabelmodem som hun bruger til at komme på nettet. Jeg har medbragt min sitecom wan router og ønsker at komme på nettet via denne. Jeg har forbundet Zyxel og sitecom og jeg kommer fint på trådløst via min sitecom. Desværre er der ikke hul til det store fine internet. Nogle eksperter der kan hjælpe ?

Mvh/Claus
Avatar billede bent-mark Juniormester
08. februar 2009 - 21:57 #1
Du skriver Claus at du fint kommer på trådløs, hvad er det for noget trådløs du kommer på hvis ikke det er nettet.
Hvad sker der når / hvis du logger på med et kabel igennem di router? Er der forbindelse.
Avatar billede clausfod Nybegynder
09. februar 2009 - 09:43 #2
Hej Bent-mark,

Det jeg mener med at jeg fint kommer på trådløs, er at jeg har fint hul igennem til min WAN-router. Det vil sige jeg kan fint komme ind i admin konsollen. Men den trådløse router kan ikke komme i kontakt med internettet. Den kan ikke lave DHCP...