Avatar billede dingemann Novice
07. februar 2009 - 14:07 Der er 1 løsning

ASP.NET > dynamisk genereret objekter

Følgende kode i Page_Load'en:

Partial Public Class _Default
    Inherits System.Web.UI.Page
    Dim WithEvents cb As CheckBox = New CheckBox
    Protected Sub Page_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Me.Load

        cb.ID = "cb"
        cb.Width = 50
        cb.Height = 90
        cb.Text = "dette er en checkbox"
        AddHandler cb.CheckedChanged, AddressOf cb_CheckedChanged
        cb.AutoPostBack = True
        Panel1.Controls.Add(cb)

    End Sub
    Private Sub cb_CheckedChanged(ByVal sender As Object, ByVal e As EventArgs) Handles cb.CheckedChanged
        MsgBox("Peter")
    End Sub
End Class

Dette genererer en checkbox ved navn cb som kastes ind i Panel1.
Men mit problem er så nu at jeg gerne vil ha kastet cb ind i en tabel istedet for, i en bestemt celle. Kan det lade sig gøre? HTML-sproget ville jo være <asp:CheckBox ID="cb" runat="server" AutoPostBack="True" /> men det giver jo som sådan ikke mening at køre den i html da den som sådan ikke er specielt dynamisk og formålet er præcist at oprette x antal checkboxe.

Så igen: er det muligt at smide checkboxen ind i en HTML-tabel via codebehind'en (eller på anden vis)?
Avatar billede dingemann Novice
18. april 2009 - 10:56 #1
lukker