Avatar billede bente_fiber Nybegynder
07. februar 2009 - 02:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

jQuery spørgsmål for en noob.. hjæææælp

Hej derude.

Har et lille spørgsmål som jeg desperat forsøger at finde hoved og hale i. Jeg sidder og leger med jQuery sortables. Det virker fint, men vil gerne have sat en specifik højde på et element, når man begynder at dragge.

$(function() {
    $(".widget-column").sortable({
        connectWith: ['.widget-column'],
        cursor: 'pointer',
        forcePlaceholderSize: true,
        opacity: 0.70,
        zIndex: 1,

        start: function(event, ui) {
            ui.css('width', '20px');

        }

    });

Problemet bunder ud i, at jeg ikke ved hvordan jeg får fat og style for det element man har fat i. jQuery dokumentationen er lige til at lukke op og skide i - så håber nogen kan hjælpe mig med det her simple spørgsmål... :)

På forhånd tak
-Simon
});
Avatar billede bente_fiber Nybegynder
07. februar 2009 - 02:40 #1
Har fundet løsningen.
Til alle jer andre der har samme problem kan jeg være behjælpelig med følgende stump kode

$(ui.helper)

Se eventuelt starten af sortables dokumentationen. Den er lidt uoverskuelig...
http://docs.jquery.com/UI/Sortable/sortable
Avatar billede majbom Novice
07. februar 2009 - 05:49 #2
husk at lukke dit spørgsmål :)
Avatar billede bente_fiber Nybegynder
11. april 2009 - 01:08 #3
dd