Avatar billede yezper Nybegynder
05. februar 2009 - 15:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

[VB.NET] Container.DataItem

Hejsa,

Jeg har en DataGrid, hvor jeg nogle gange vil have en row gjort fed.

Jeg har derfor brug for at gøre noget á la følgende:

<ItemTemplate>
  <%# If Container.DataItem("dtm_read").ToString = "" Then Response.Write("<strong>")
  <a href="read.aspx?id=<%#Container.DataItem("id")%>">Read Post</a>
  <%# If Container.DataItem("dtm_read").ToString = "" Then Response.Write("</strong>")
</ItemTemplate>

Ovenstående virker selvfølgelig ikke - er der nogen, som kan hjælpe med en løsning?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2009 - 15:58 #1
Proev:

<ItemTemplate>
  <%# IIf(Container.DataItem("dtm_read").ToString = "", "<strong>", "")
  <a href="read.aspx?id=<%#Container.DataItem("id")%>">Read Post</a>
  <%# IIf(Container.DataItem("dtm_read").ToString = "", "</strong>", "")
</ItemTemplate>
Avatar billede yezper Nybegynder
05. februar 2009 - 16:05 #2
Ja, det var lige hvad jeg skulle bruge :)
Tak for hjælpen - post et svar, så får du dine point.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2009 - 16:10 #3
Svar.

Jeg synes ikke at det er en super paen loesning men saadan er der saa meget.
Avatar billede yezper Nybegynder
05. februar 2009 - 16:16 #4
Hvis du har andre løsninger (som du vil dele ud af,) hører jeg dem gerne :)