Avatar billede ildiko46 Nybegynder
05. februar 2009 - 13:40 Der er 8 kommentarer

Fejlmeddelelse i Outlook 2003

Jeg har de sidste dage fået en fejlmeddelelse i mit Outlook:

Den brugerdefineredeformular kunne ikke åbnes. Outlook konverterer til Outlook formular. Objektet blev ikke fundet.

Meddelelsen kommer hver gang en ny mail kommer i Indbakken.

Jeg har prøvet at kigge på Microsofts hjemmeside: http://support.microsoft.com/kb/836558/da , og det løste ikke problemet.

Er der nogen her der har en løsning på det? Så ville jeg være glad :o)
Avatar billede vejmand Juniormester
05. februar 2009 - 14:22 #1
Du skriver:
Jeg har prøvet at kigge på Microsofts hjemmeside: http://support.microsoft.com/kb/836558/da , og det løste ikke problemet.

Har du prøvet det de foreslår, eller er det fordi du ikke mener det hjælper?
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
05. februar 2009 - 14:30 #2
Jeg har prøvet den af, men kan ikke udføre sidste punkt med firmadatabasen under filer. Hvor kan jeg finde den?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. februar 2009 - 15:32 #3
Hmm, ved jeg desværre ikke.

Der står:
Oplysningerne i denne artikel gælder:
Microsoft Office Outlook 2003 med Business Contact Manager

Det er måske fordi du ikke har Business Contact Manager

Prøv evt. at lave en systemgendannelse fra før problemet opstod.
Jeg aner ikke om det hjælper, men det kan da ikke skade.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. februar 2009 - 15:22 #4
Hmm, ved jeg desværre ikke.

Der står:
Oplysningerne i denne artikel gælder:
Microsoft Office Outlook 2003 med Business Contact Manager

Det er måske fordi du ikke har Business Contact Manager

Prøv evt. at lave en systemgendannelse fra før problemet opstod.
Jeg aner ikke om det hjælper, men det kan da ikke skade.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. februar 2009 - 15:34 #5
Ups, sorry, har lidt for mange vinuer åbnet på én gang.  :-)
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
05. februar 2009 - 15:54 #6
Det er okay, Ja netop jeg har ikke Business... undrer mig over de ikke har svar til 'almindelige' brugere, skal prøe det med gendannelsen, skal nok langt tilbage...
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
05. februar 2009 - 15:59 #7
skal se på det, vender tilbage senere...
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
10. februar 2009 - 15:27 #8
Sorry, det hjalp ikke, altså gendannelsen, fejlen viser sig stadig :o(

Er der nogen andre der har et tip???