Avatar billede gjessing Nybegynder
04. februar 2009 - 16:34 Der er 1 løsning

Glemt kodeord

Hej
jeg har koden til når bruger har glemt deres password.
men det virker ikke hvis de har oprettet flere profiler med samme email.
er der en der kan hjælpe mig med at lave et loop eller hvad der skal til.?

<?

$Query = mysql_query("select * from profiler where email = '$_POST[mail]'");
$Number = mysql_num_rows($Query);

if($Number == 1) {

$row = mysql_fetch_array($Query);
mail("$_POST[mail]","Genudsendelse af kodeord","Hej,

Dit brugernavn er: $row[brugernavn]
Dit kodeord er...: $row[kodeord]

Du kan logge ind med overstående på www.xxx.dk

Med venlige hilsner
xxx.dk");

echo '<p><strong>Dit kodeord samt brugernavn er nu sendt til din e-mail adresse. <a href="index.php">Klik her for at komme tilbage til forsiden af xxxx.dk</a></strong></p>';
} else {
echo '<p><strong>Der blev ikke fundet nogle profiler med denne e-mail adresse ('.$_POST[mail].') er du sikker p&aring; du har tastet rigtigt? <br><br><a href="login.glemt.php">Klik her for at komme tilbage </a> <br><br><a href="index.php">Klik her for at komme til forsiden af xxx.dk</a></strong></p>';
}
?>
Avatar billede gjessing Nybegynder
28. februar 2012 - 10:29 #1
Lukker