Avatar billede tiny_thim Nybegynder
02. juli 2001 - 22:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Train Simulator sælges.

På grund af fejlkøb sælger jeg mit Microsoft Train Simulator spil. Du kan læse nærmere på www.dba.dk
gå ind under computerspil og søg på train. Jeg vil gerne gøre opmærksom på at spillet er i original emballage og at det ikke er en piratkopi og at jeg har kvittering på spillet.
Tiny:)
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. juli 2001 - 22:17 #1
Train Simulator? Ligesom en flight simulator... det må da være lidt kedeligt at køre rundt i et tog på skinner...

Men hvis du ikke har pakket den ud kan du vel sende den tilbage?
Avatar billede oletaft Nybegynder
02. juli 2001 - 23:21 #2
Hvad er din pris? Jeg køber den hvis jeg får den for 200...

Ole.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
02. juli 2001 - 23:24 #3
mens vi er i gang med at lave dette til et loppemarked vil jeg gerne faldbyde:
5 plastikstole - 1000 kr.
2 lettere beskadigede papirclips 50 kr.
3 fejlbrændte cd\'er pr. styk 56.75
:)
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. juli 2001 - 23:44 #4
jelzin101 >> 56.75 er nok lidt for meget for en fejlbrændt cd (selvom der er kommet afgift på) - prøv 45\'- i stedet, så er det nok mere sandsyneligt at nogen køber dem.
Jeg køber dem desværre ikke da jeg aldrig køber cd\'er i pakker på mindre end 250stk.
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
03. juli 2001 - 00:45 #5
Til oletaft:
Jeg sælger det for 400, men hvis der ikke er andre der byder på det så kan det jo være at du kan få det for 300 kr. I hvilken del af danmark bor du, by?
Du kan se min anonnce på www.dba.dk under computerspil, søg på train.
Tiny:)
Avatar billede oletaft Nybegynder
04. juli 2001 - 01:24 #6
København, tjekker lige DBA..
Avatar billede sandi Nybegynder
04. juli 2001 - 17:31 #7
Var det virkelig så svært at kopiere det spil så du vil have 400 kr. for det?!!!!! Man kan KØBE et nyt originalt for mindre.
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
04. juli 2001 - 18:04 #8
Til oletaft:
Til din orientering har jeg ikke en brænder, og jeg købte ikke spillet for at få det brændt, 90% af mine spil er købt i butikker.
Microsoft Train Simulator koster 599 kr i en butik!
Tiny:)
Avatar billede oletaft Nybegynder
04. juli 2001 - 18:25 #9
Man kan bare hente en crack eller NOCD patch på www.gamecopyworld.com, jeg ejer da masser af kopierede spil, men dette spil vil jeg eje originalt, og får 200-240 køber jeg det, ikke en råd reje mere end det...

Ole
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
04. juli 2001 - 23:56 #10
Jeg vil måske sælge det til dig for 250 kr, men hvordan gør vi med hensyn til penge og vare. Du bor i københavn jeg bor i horsens.
Det var måske smartere hvis du skrev til mig på min email:c.thim@wanadoo.dk
Tiny:)