Avatar billede 222222 Nybegynder
16. december 1999 - 22:34 Der er 4 kommentarer

"søge" script

jeg vil gerne have et script som kan søge på et bestemt side på min hjemmeside, min side indeholder mange
e-mail adresser, og bagefetr kan jeg sende en e-mail til alle som jeg har søgt.

tak
Avatar billede skjoldby Nybegynder
16. december 1999 - 22:41 #1
Du skal ikke lave det i javascript. Det er alt for besværligt at opdatere. Lav det i asp - det er langt nemmere.

Det kan dog sagtens lade sig gøre.

http://www.easyjavascript.com/search.htm
Avatar billede 222222 Nybegynder
17. december 1999 - 20:23 #2
tror du "skjoldby" at denne script kan løse mit problem, hvad hvis jeg søger for " jens" og der findes mange der har det navn, så hvordan kan jeg sende en e-mail til alle der hedder "jens" please HELP
Avatar billede one Nybegynder
18. december 1999 - 19:13 #3
www.zip.dk/homesearch  der er vidst noget  på dansk (:
Avatar billede skjoldby Nybegynder
19. december 1999 - 01:20 #4
Jeg siger det igen. Lav det i asp - det er langt nemmere og langt mere brugervenligt, hvis man kan kalde det det.