Avatar billede futlas Nybegynder
28. januar 2009 - 10:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Åbner ikke i maximal str..

Når min browser skal åbne nummer 2 side som kan være fra et link i min igoogle så åbner den kun i et lille vindue og ikke i max str som den dog gør første gang den bliver åbnet, det er både i Xp og Vista jeg oplevet dette lille problem...

Nogen som ved hvordan det rettes..
28. januar 2009 - 10:58 #1
Som standard ka' du ikke få den til at altid åbne maximeret.

Åbn én IE
TRÆK vinduet til max størrelse
Hold Venstre Shift og luk med [X] i hjørnet

så burde den husk den størrelse hver gang...
Avatar billede futlas Nybegynder
28. januar 2009 - 13:30 #2
Jo første gang man åbner IE er den i max, men når den åbner sig selv udfra et link så er den ikke, nu har jeg prøvet det med SHIFT og det lader heller ikke til og virke, men jeg kan godt huske noget fra Komputer for alle engang men om det var det triks kan jeg jo ikke huske..
Avatar billede justrace Novice
28. januar 2009 - 13:57 #3
Du kan kigge her: http://www.pcworld.dk/blogs/Vistabloggen/1527  men jeg vil nok hellere bruge den gamle kendte med et klik. Men hvis du ikke gider placere musen i den lille firkant, kan du jo også dobbelt klikke på programmets øverste bjælke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2009 - 19:37 #4
Avatar billede justrace Novice
28. januar 2009 - 19:58 #5
Hej john, :) Det er det samme sted jeg indirekte linker til, men hvis man ser på de kommentarer der er til den på pcworlds blog, er der lidt problemer med den.
Avatar billede futlas Nybegynder
28. januar 2009 - 20:02 #6
Ja jeg sad også med fornnemelsen af at det skulle man lade være med..
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2009 - 20:15 #7
Problemer måske på Vista...
I XP fungerer den ok.
Avatar billede futlas Nybegynder
28. januar 2009 - 20:59 #8
Nu har jeg prøvet det med SHIFT nogle gange og nu virker det som det skal...
28. januar 2009 - 21:13 #9
*S* altså som [28/01-2009 10:58:22] beskrivelsen ?
Avatar billede futlas Nybegynder
28. januar 2009 - 22:03 #10
ja jeg må bøje mig MEN jeg havde altså prøvet uden held første gang men nu virker det og det er dejligt.....så nu skal jeg lige have et svar  c";)
28. januar 2009 - 22:31 #11
Ping ?