Avatar billede mjlb Nybegynder
27. januar 2009 - 09:29 Der er 1 løsning

Data og filer fra en server til en anden

Jeg er blevet kastet ud i en opgave som jeg ikke har noget erfaring med. Så håber nogle venlige sjæle herinde kan give mig nogle inputs :)

-----
Opgaven:

Firma 1 har et system hvor ansatte kan logge ind og generere en pdf. I deres system skal integreres en "Bestil" knap som sender pdf'en og data om personen over på en anden server (Firma 2's server).

På Firma 2's skal der være en formular hvor den ansatte kan skrive et antal og få en pris. Til slut skal alt data samt pdf'en sendes til en e-mail.
-----
Jeg kan ikke fortælle hvilket sprog det skal kodes i endnu da jeg først lige er blevet smidt ind i det. Men jeg vil blive rigtig glad for nogle foreslag til hvordan det laves bedst. Evt. fortælle mig hvad jeg burde læse lidt på inden.

Jeg er mest bekymret for den del hvor data og pdf skal sendes fra den ene server til den anden. Så her er ideer velkomne :)
Avatar billede mjlb Nybegynder
05. februar 2009 - 15:00 #1
Slap for at overtage dette projekt.. Så ingen svar nødvendigt