Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. januar 2009 - 22:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Warning: Invalid argument supplied for foreach ?

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/a6395620/public_html/library/cache/cache.php on line 26

hvad betyder dette?

hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. januar 2009 - 22:29 #1
mange gang tak!
Avatar billede arne_v Ekspert
24. januar 2009 - 22:29 #2
Hvad er der i cache.php line 26 og omegn ?
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. januar 2009 - 22:33 #3
hvad der står i filen?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. januar 2009 - 22:40 #4
Ja. Linie 26 og f.eks. 15 linier inden og 5 linie efter - med klar indikation af hvad der er linie 26.

Husk og slet evt. passwords i filen.
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. januar 2009 - 22:47 #5
<?phpclass Cache {     var $expire = 3600;      function __construct() {        foreach (glob(DIR_CACHE . 'cache.*') as $file) {              $array = explode('.', end(explode('/', $file)));              if ($array[2] < time()) {                unlink($file);              }        }      }      function set($key, $value) {        $this->delete($key);        $file = fopen(DIR_CACHE . 'cache.' . $key . '.' . (time() + $this->expire), 'a');        fwrite($file, serialize($value));        fclose($file);      }      function get($key) {        foreach (glob(DIR_CACHE . 'cache.' . $key . '.*') as $file) {              $handle = fopen($file, 'r');              $cache  = fread($handle, filesize($file));              fclose($handle);              return unserialize($cache);        }      }      function delete($key) {        foreach (glob(DIR_CACHE . 'cache.' . $key . '.*') as $file) {              unlink($file);        }      }}?>
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. januar 2009 - 22:48 #6
det ser ikke godt ud?
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. januar 2009 - 22:55 #7
function get($key) {
line 26:     foreach (glob(DIR_CACHE . 'cache.' . $key . '.*') as $file) {              $handle = fopen($file, 'r');
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. januar 2009 - 23:07 #8
hmm.,,, nu kommer det ikke mere??
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. januar 2009 - 23:08 #9
så lukker

arne_v mange gang tak for du ville hjælpe!