Avatar billede svaage Nybegynder
23. januar 2009 - 12:31 Der er 3 kommentarer

Udelukke trå¨dløst netværk på pc

Når jeg sætter min bærbare conputer på trådløst netværk, kan jeg se flere forskellige netværk, men jeg ønsker kun at min maskine skal kunne se og koble sig til et bestemt netværk evt vha software hvor jeg kan kontrollere/skrive hvilket bestemt netværk jeg ønsker min bærbare skal benytte, dvs jeg skal ikke kunne se andre netværk end det ønskede.

Spørgsmål:
Er det muligt?

Hvis det er skal der bruges noget software og hvilket?

Hilsen Sv@@ge
23. januar 2009 - 13:29 #1
Hvilket OS/Styresystem:
Win98, Win2000, XP, Vista, ... ?
Avatar billede svaage Nybegynder
23. januar 2009 - 17:26 #2
ja det skulle jeg jo nok have skrevet, det er win XP pro sp3
Avatar billede jakobcl Nybegynder
23. januar 2009 - 19:24 #3
Altså. Hvis dine naboer har et trådløst netværk, så vil du kunne se det. Det kan du ikke fjerne.

Men når du har oprettet forbindelse til dit eget skal det blive der. Hvis ikke så har du en ustabil forbindelse