Avatar billede mentoz Nybegynder
22. januar 2009 - 06:14 Der er 4 kommentarer

Vudering af CS hjemmeside

Hej Eksperten,

Jeg ved godt at i ikke er så vant til at vurderer Spil relaterede hjemmeside, men jeg syntes alligevel at jeg ville høre jeres mening/få lidt hjælp..

url: http://www.team-dexa.dk

Jeg kunne især godt bruge nogle tips til layout af teksten, da jeg selv føler at jeg stinker til det.
Men ellers bare jeres mening om design osv. Husk det skal være en side om gaming.

MVH
Johan Adsersen
Avatar billede Slater Ekspert
22. januar 2009 - 07:54 #1
Designmæssigt ganske okay. Toppen er pæn og gør den ikke er så kasset, og resten er bare simpelt.
- Måske lidt FOR simpelt i nyhedslisten. Nogle billeder eller et eller andet til at pifte det op, kunne gøre godt. Desuden mangler der datoer på: man kan ikke se hvilken nyhed der er nyest.

Der er naturligvis et par stavefejl rundt omkring i teksten, men skidt med det - men når det står i selve designets billeder, synes jeg det ser uprofessionelt ud, og bør rettes. I den nederste menuboks står der "upcomming matches", "upcoming" er naturligvis kun med ét m.
- Desuden er I forhåbentlig klar over at jeres navn er grammatisk forkert? "Exactly aimers" giver ingen mening, og bør nok være "exact aimers".
Avatar billede mentoz Nybegynder
22. januar 2009 - 08:44 #2
Hej Viperine,
Ja er godt klar over at vores navn ikke er grammatisk korrekt, men ham der har startet klanen vil ikke ændre det. Er ikke mig der har skrevet alt teksten på hjemmesiden og har ikke lige fået tjekket den for stavefejl endnu. Men den tøffel i menu overskriften må jeg nok tage på mine skuldre, er rettet :)

Det du siger med billeder i nyhederne er en rigtig god idé, tror jeg  at jeg vil lave senere
I er meget velkommen til at komme med flere forslag
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2009 - 10:25 #3
Hej Johan

Designet er fint og enkelt og passer rimelig godt til temaet, synes jeg.
Jeg mangler dog også en egentlig forside... Men det er måske meningen, at der ikke findes sådan én? Altså, en forside hvor selve sitet præsenteres, så man ved, hvad man er inde på.
Sørg helst for, at hver enkelt side har en entydig titel.

Jeg er helt enig med Viperine i stavefejl-kommentarerne. Det er virkelig ærgeligt med Jeres logo, at der er så iøjenfaldende en grammatisk forkvakling. Men hvis ejeren af logoet ikke vil have det ændret, så er der vel ikke meget at gøre ...

I bunden af hver side synes jeg godt, at der kunne være lidt mere fri plads fra den nederste tekst til browserkanten.

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 00:28 #4
Kunne feedback'en bruges? Skal vi se at få lukket spørgsmålet...