Avatar billede mol23 Nybegynder
21. januar 2009 - 12:49 Der er 2 kommentarer

Scaleo P GA-8i848PM + Bios version!

Efter at have nulstillet CMOS samt Bios på ovenstående ældre maskine... og derefter hentet ny bios F6 versoin fra Fujitsu Siemens hjemmeside, bliver min CPU super varm, hvorefter maskinen lukker ned, den bliver omkring 90- 100 grader varm! Maskinen var "født" med en F2 version af bios...

Mit spørgsmål er så kan det være mig som har overset en detalje i opsætningen af bios, eller er den nye version (F6) lavet til nyere maskiner... eller skal jeg forsat forsøge at opspore den ældre version af bios, hvor maskinen virkede! Selvom jeg har været igennem Fujitsu S support, har de ikke kunne finde den ældre version af bios!

PFT

MOL23
Avatar billede mol23 Nybegynder
21. januar 2009 - 12:50 #1
Der er tale om et GA-8i848PM kort fra Gigabyte, men kortet er lavet specielt til Fujitsu Siemens! Så der er ikke drivere /bios på Gigabytes hjemmeside.
Avatar billede mol23 Nybegynder
24. januar 2009 - 20:28 #2
Er point for lavt ? Eller er der ikke noget at gøre?