Avatar billede baker.mc Nybegynder
20. januar 2009 - 14:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Usb kontra internet

Hej Eksperter.

En underlig ting!!!!!!
Jeg skulle have reperet en computer men....
Hver gang jeg vil bruge en af usbportene fryser windows....
vel og mærket KUN hvis jeg har internetkablet sat i computeren.
Jeg har lige reinstalleret com. med winXP og div. opdateringer.
Problemet opstod først da jeg opdateret til Usb 2,0 med de orginale driver.
Nogle der har prøvet noget ligende.
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. januar 2009 - 15:22 #1
Du har installeret SP2 og SP3, da de begge ineholder nye USB drivere ?
Avatar billede baker.mc Nybegynder
20. januar 2009 - 16:24 #2
Har installeret begge pack men uden det hjælper?
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. januar 2009 - 16:28 #3
Gå i enhedshåndteringen og tryk på + ud for USB controllere. En for en højreklikker du på dem, og vælger fjern. Når alle er væk, genstarter du maskinen. Den vil så genfinde USB controllere og geninstallere dem.
Se om det hjælper.
Avatar billede baker.mc Nybegynder
20. januar 2009 - 17:06 #4
Det dur heller ikke!!!
Avatar billede baker.mc Nybegynder
20. januar 2009 - 17:07 #5
Har hørt at det kunne være netkortet der er rod med....
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. januar 2009 - 19:03 #6
Prøv at fjerne netkortet på samme måde som USB kontrollerene i enhedshåndteringen. Genstart og lad den finde den igen.
Avatar billede baker.mc Nybegynder
20. januar 2009 - 20:48 #7
Det viljeg prøve.  Men tak for hjælpen indtil da. der går nogle dage før for muligheder igen for at sidde ved pc.  Der er sgqlidt langt til ølste fra valby downtown ;-)
Avatar billede baker.mc Nybegynder
05. februar 2009 - 21:10 #8
tilbage igen...
skiftet netkort og det hele funker..
Hvordam med pointene dem skal du have da jeg jo har lært lidt mere  osv.  kan ikke huske hvordan man tildeler dem....