Avatar billede danino Nybegynder
20. januar 2009 - 09:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB-nøgle tilsyneladende død?

Hej Alle

Jeg har en usb-memorykey, som ikke længere virker.

Når jeg putter den ind i computeren lyser den ikke i enden (hvilket den altså plejer at gøre). Ligeledes opdager windows (XP SP 3) ikke, at jeg har sat den i.

Andre usb-memorykeys virker fint i computeren.

Er der nogen måde, hvorpå jeg måske kan være heldig at få de data ud, som er gemt på den?
Avatar billede peet-49 Novice
20. januar 2009 - 09:12 #1
Er der ikke adgang til memotyblokken, kan du ikke hente data fra den.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2009 - 09:13 #2
ikke hvis den ikke lyser.

det er jo lidt ligesom hvis strømmen er gået og det ikke er ens sikring.

er der andre med et bud
Avatar billede danino Nybegynder
20. januar 2009 - 09:21 #3
Jeg tænkte også selv det, som I skriver.

Jeg havde bare en tanke om, at nogle programmer vist nok kan hive data ud af en død harddisk, og så kunne det jo være, at man kunne gøre noget i samme retning med sådan en usb-memorykey...
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2009 - 09:47 #4
ikke uden strøm.

du kan jo ikke fysisk flytte den men hvis du er ferm til elektronic eller kender en der er kan det måske lykkes men lad være med at regne med det
Avatar billede danino Nybegynder
20. januar 2009 - 10:22 #5
Næh... Du har ret. Men det var et forsøg værd at spørge her.