Avatar billede itmw Nybegynder
19. januar 2009 - 23:24 Der er 4 kommentarer

Nye højtalere til PC

Heey alle sammen.

Skal købe nye højtalere til min computer her d. 1 februar.
jeg søger lidt vejledning da jeg selvfølgelig ønkser nogle højtalere som spiller optimalt.

Indtil videre er mit valg faldet på Logitech Z 5500 Digital.
Her ligger prisen omkring 2000. Hvis nogle har andre forslag er disse utrolig velkomne. Ønsker en frisk lyd, med lidt råt i, som skal bruges til musik og film.

Tak for hjælpen.
Mvh
Avatar billede justrace Novice
20. januar 2009 - 00:04 #1
Creative Inspire T7900 eller Antech Lansing.
Avatar billede Jensen DK Novice
20. januar 2009 - 08:18 #2
http://www.pcworld.dk/art/10540?page=1
Jeg tror på at de er gode.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
20. januar 2009 - 11:43 #3
Hvis du har mod på et lidt gammeldags design er http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=R1000N&goto=productinfo&gruppe=Hoejttaler&undergruppe=hoejttalere2.0&mainkategori=Lyd&mainfunc=link&fromgo=yes helt klart et godt bud. De spiller fremragende og kan sagtens få en gammel dreng som undertegnede til at begejstres over "skramlerocken" fra 70'erne.
Avatar billede ole_andersen Nybegynder
20. januar 2009 - 11:48 #4
Et godt alternativ kunne være at investere i en lille stereoreciever+højtalere  fra hifi-klubben. Du skriver det skal bruges til musik, og der vil du nok få en del mere ud af en lille ekstra forstærker f.eks fra dennon.

Prisen variere fra 2500 - 4000 i de små klasser.
Det eneste du skal bruge ekstra er et godt kabel fra computeren over i anlægget.