Avatar billede knowman Juniormester
18. januar 2009 - 20:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Emails med grafik attachments deles op

Hvordan kan det være, at min mors Outlook Express pludselig er begyndt at dele grafiske filer, som hun sender, op, så der er 126 kb i hver email? Modtageren modtager et antal filer, som hver får det subj., hun selv havde angivet til mailen, plus filnavnet på attachment, plus fx. [1/4], fx:

automat-fotos  CCE17012009_00000.jpg [1/4]

Tidligere har hun sagtens kunne sende attachments uden problemer, og de kunne ses i selve tekst-feltet.
Avatar billede knowman Juniormester
18. januar 2009 - 20:59 #1
PS: Problemet er, at nu kan man overhovedet ikke åbne de vedlagte filer.

Kan det være en eller anden indstilling i Outlook Express, som er blevet sat?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2009 - 21:07 #2
Funktioner -> Konti -> Markér konto -> Egenskaber -> Avanceret -> Hvis der er flueben i "Opdel meddelelser......" så fjern den
Avatar billede knowman Juniormester
18. januar 2009 - 21:17 #3
Perfekt! Vil du sende mig et svar, vejmand? Tusind tak for hurtig hjælp!
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2009 - 22:01 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede justrace Novice
18. januar 2009 - 22:57 #5
... men KAN de samles igen?
Avatar billede knowman Juniormester
19. januar 2009 - 00:03 #6
Det fungerer som en drøm nu - jeg kunne i hvert fald ikke finde ud af at samle dem før - men nu sendes de jo alle som en stor fil, og så går det.