Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
18. januar 2009 - 14:46 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

fejl ved en opdatering af office

hej.

Denne meddelese kom efter en opdatering.

http://peecee.dk/upload/view/150146

Brugte en clener og fjernede den fil der havde med Enterprise at gøre, med der efter virkede office slet ikke og det kom så den nye meddelse ved at prøve at installere på ny!

http://peecee.dk/upload/view/150145

Er der noge ide til at løse dette problem?

MVH BKK
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. januar 2009 - 17:15 #1
Find nøglen i registreringsdatabasen, højreklik på hovednøglen, vælg "Tilladelser", og giv alle konto ret til at "læse og skrive (redigere)" nøglen, og prøv så at køre installationen igen.

Hilsen
Ptj_11
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
18. januar 2009 - 19:16 #2
hvor finder jeg rieistreringsdatabasen henne?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2009 - 19:25 #3
Start -> Kør -> Skriv regedit -> OK
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
18. januar 2009 - 19:58 #4
når jeg kligger på tiladelser kommer dette frem

http://peecee.dk/upload/view/150222
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
19. januar 2009 - 09:07 #5
Nu kan jeg hverken af eller installer office 2007??

Hvad kan der være galt??
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. januar 2009 - 19:45 #6
Jeg for en fejl FEATURE_ADDON_MANAGEMENT kan ikke åbnes: der er opstået en jejl under åbning af nøglen.

Hvad kan forklaringen være på det??
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. januar 2009 - 20:06 #7
Nu har jeg fået givet tilladelser der hvor jeg skulle, men den vil stadig ikke installer.
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. januar 2009 - 20:09 #8
nu bliver jeg ledt et andet sted hen, men når jeg klikker på den mappe i registreringseditor skriver den  at den ikke kan åbnes.
er det noget jeg kan gøre noget ved?
Kan jeg kobier noget over på den?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. januar 2009 - 20:10 #9
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. januar 2009 - 20:15 #10
jeg mangler adgang til FEATURE_RESTRICT_ACTIVEXINSTALL
når jeg prøver at give tilladelse: Du har ikke tilladelse til at se de nuværende tilladelsesindstillinger for FEATURE_RESTRICT_ACTIVEXINSTALL, men du kan foretage ændringer i tilladelserne, men det kan jeg så ikke aligevel
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. januar 2009 - 20:37 #11
hvad mener de med: Now open a command prompt to use subinacl
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. januar 2009 - 20:49 #12
jeg kan ikke komme vidre med det her de skriver:
Now open a command prompt to use subinacl

Type the following:

cd "c:\program files\Windows Resource Kits\Tools"

hvordan skal det skrives, hvad gør jeg forkert?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. januar 2009 - 21:12 #13
I din hedder det nok "c:\programmer\Windows Resource Kits\Tools" eller lign.

Bare brows frem til mappen og dobbeltklik på Tools, eller hvad den hedder, det må du kunne se i mappen.
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. januar 2009 - 21:18 #14
når jeg browser mig frem med stifinder og klikker på filen, ser jeg kort et vindu og så er det væk.

går jeg den forkerte vej?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. januar 2009 - 21:24 #15
Har du prøvet: Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Kommandoprompt -> og så skrive cd "c:\programmer\Windows Resource Kits\Tools"
eller hvad nu stien er.......
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. januar 2009 - 21:29 #16
ja, og så går det galt for mig med det næste:

subinacl /keyreg "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Interne t
Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_ADDON_MANAGEM ENT" /owner=YourUsername

subinacl /keyreg "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Interne t
Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_ADDON_MANAGEM ENT" /grant=YourUsername=f

subinacl /keyreg "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Interne t
Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_ADDON_MANAGEM ENT" /grant=SYSTEM=f

Exit the command prompt and try the install again
Avatar billede vejmand Juniormester
20. januar 2009 - 21:31 #17
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig videre, da jeg ikke selv har prøvet metoden....
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. januar 2009 - 21:38 #18
surt jeg er også ved at være færdig, der skal nok formateres. suk men tak
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. januar 2009 - 23:34 #19
Hej BKdieriksen.

Du skal ikke fortvivle. Der er blot tale om rigtigt mange registreringsdatabasenøgler, som skal have ændret rettigheder. I min kommentar på dit andet spørgsmål, er der et link til en blog, hvor du fårmeget nere hjælp til at komme igennem dit problem.
Men du kan jo lige så godt også få linket her:

http://office.microsoft.com/da-dk/powerpoint/HA100780091030.aspx

Til vejmand: metoden virker, så du kan roligt anbefale den.

Hilsen
Ptj_11
Avatar billede vejmand Juniormester
21. januar 2009 - 00:12 #20
ptj_11 >> Det var vist et forkert link du fik lagt her, det er dog det rigtige i det andet spørgsmål.  :-)

http://blogs.msdn.com/astebner/archive/2006/09/04/739820.aspx
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. januar 2009 - 00:20 #21
Sorry. Hastværk er lastværk.

BKdideriksen, her det rigtige:

http://blogs.msdn.com/astebner/archive/2006/09/04/739820.aspx

/Ptj_11
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
26. januar 2009 - 20:00 #22
mange tak for hjælpen. sagen er løst