Avatar billede radiomus Nybegynder
18. januar 2009 - 11:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er min PC god nok til Battelfield 2??

På EA games hjemmeside skriver de at minimumskravene for at kører spillet er:

Minimumskrav
Windows® XP (med administrator rettigheder)
Pentium® IV 1.7 GHz
512 MB RAM
2.3 GB ledig harddisk
128 MB grafikkort (1.4 shader support)
DirectX 9.0c 8x DVD-Drev

Jeg har:
Pentium(R) IV 2,4GHz
Motherboard P4S5A/DX+
1024 Ram
Masser af HDD plads
128MB GeForce 6600 GT i AGPx8 porten
DirectX 9,0C

Umiddelbart ser det ud som om min maskine kan kører spillet. Mit spørgsmål er så om den kan kører spillet flydende (evt på laveste grafik indstillinger).

Mvh

Radiomus
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2009 - 11:22 #1
umidelbart jo men tror du skal have lidt mere ram i. 3 gb ville ikke skade

er der andre med et bud
Avatar billede radiomus Nybegynder
18. januar 2009 - 11:25 #2
Har prøvet at tjekke om mit grafikkort har 1,4 shader support, og fandt denne hjemmeside http://www.philodox.co.uk/co/6600GT.htm

Er ikke sikker på om det kun gælder for PCI-E kort eller også AGP kort, men ifølge denne hjemmeside så har mit kort 3,0 shader.

Er det noget vi kan slå fast at mit kort opfylder?
Avatar billede haverslev Novice
18. januar 2009 - 13:26 #3
Kør dette på din maskine, find Battelfield 2 i dropdown menu og klik på knappen "can i run it" - giv den lov til at installere et lille activx objekt.
Hvis du får FAIL i nogen af punkterne, så skal de enten opdateres (drivere) eller udskiftes til noget bedere (grafikkort osv)
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Avatar billede radiomus Nybegynder
18. januar 2009 - 14:44 #4
Takker for den hurtige kommentar treatmenice, men linket som haverslev gav inget ringere end perfekt! :)

Super fedt at linket både tjekke for minimum req og recomended!

Tak for hjælpen - Lukker spørgsmålet.

Mvh
Radiomus
Avatar billede dooleys Nybegynder
18. januar 2009 - 19:50 #5
Jeg har selv spillet bf2 på en computer som din, dog med amd 64 +3200, men ellers samme gfx og antal ram.. Det kan sagtens lade sig gøre på low settings :) så kom du bare igang med det..