Avatar billede connynorregaard Nybegynder
15. januar 2009 - 14:24 Der er 9 kommentarer

Felter opdateres kun på min pc

Hej,
Jeg er snart ved at blive gråhåret af det her program.
Jeg har lavet et tidsregistreringsskema, et til hver eneste medarbejder på mit arbejde. Hvor den automatisk trækker ferie/feriefri fra i en boks som vi hele tiden kan se hvad vi har tilbage.
Men på alle computere bortset fra min opdateres de ikke.
Hvis jeg derimod åbner det samme skema og skrive den samme data som de gør, opdatere den..

De har de samme tillægsprogramer som jeg, hvad kan det så være?

På forhånd tak.
Conny
Avatar billede supertekst Ekspert
15. januar 2009 - 14:42 #1
Er sikkerhedsindstillingen sat korrekt?
Avatar billede connynorregaard Nybegynder
15. januar 2009 - 14:45 #2
Hvad mener du med sikkerhedsindstillinger?
Alle skemaet er med arkbeskyttelse, hvor de kun kan udfylde enkelte felter.
Avatar billede supertekst Ekspert
15. januar 2009 - 14:59 #3
Hvis der er makroer indblandet - sikkerhedsindstilling (Excel 2003: Funktioner / Makro / Sikkerhed )
Avatar billede connynorregaard Nybegynder
15. januar 2009 - 15:04 #4
Der er makroer indblandet.
Den står godt nok til høj på alle andres og den står til mellem ved mig.
Men det virker heller ikke..
Avatar billede be_nice Juniormester
15. januar 2009 - 16:28 #5
Og vi er ikke ude i at at de øvrige maskiner er indstillet til ikke at opdatere celler automatisk ved indtastninger? Dette kan afprøves nemt ved at taste data i arket og efterfølgende trykke F9.
Alternativt kan du forsøge at teste arket på en af de øvrige maskiner uden arkbeskyttelse - men jeg tror ikke at det er her fejlen skal findes.
/Be_Nice
Avatar billede supertekst Ekspert
15. januar 2009 - 18:08 #6
Du er velkommen til at sende filen til: pb(a) supertekst-it . dk
Avatar billede connynorregaard Nybegynder
15. januar 2009 - 19:26 #7
be_nice: Nej desværre det er heller ikke grunden.

supertekst: Det lyder rigtig godt, jeg sender den til dig imorgen, er først på kontoret ved middagstid.
Tak
Avatar billede supertekst Ekspert
15. januar 2009 - 23:52 #8
ok..
Avatar billede connynorregaard Nybegynder
21. januar 2009 - 18:58 #9
Spørgsmålet er stadig åbent:(