Avatar billede litogr Nybegynder
14. januar 2009 - 16:40 Der er 2 kommentarer

opstart- windows xp

Når jeg tænder for PC'en, stopper den indlæsningen, og der står no input på skærmen. Efter 2-3 sluk/tænd virker det igen?
På et tidspunkt ville jeg se et videoklip, og skulle installere en fil, har det noget med nedenstående at gøre:

Help and Support | Security | Microsoft Update
Follow these steps to solve the problem with
a video device driver
You received this message because a device driver installed on your computer
caused Windows to stop unexpectedly. This type of error is referred to as a "stop
error." A stop error requires you to restart your computer.
There are two options you can use to try to fix the problem. If the first option doesn’t work, then try the second.
Option 1: Install the most current device driver for your video card
Option 2: Manually decrease Hardware Acceleration for your video adapter
Technical Information
Error Message: STOP 0x000000EA
THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER
(Q293078)
Solution
Was this information helpful? Yes No Somewhat
€ 2006
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
14. januar 2009 - 20:11 #1
Det er fordi du har en forkert driver til dit grafikkort.
Avatar billede langbein Nybegynder
15. januar 2009 - 21:40 #2
Eller at det er en hardware feil eller en virus/trojan.

Ville startet med muligheten for en defekt driver.

Så booter man og velger F8 og kjører den over i safe mode for å installere grafikkdriveren på nytt. (Men jeg tror at det er en god sjans for at feilen kan ligge et annet sted.)