VBA fra Excel til Word, formatering af tekst
HejJeg er igang med noget VBA i Excel, der skal hente noget tekst i Excelarket, oprette en Word fil, og indsætte teksten her.
Dette virker fint. Jeg har taget udgangspunkt i dette script:
http://exceltip.com/st/Control_Word_from_Excel_using_VBA_in_Microsoft_Excel/465.html
I Word dokumentet som jeg opretter, opretter jeg også nogle tabulatorfelter, så jeg kan opstille tallene pænt.
Mit problem er, at jeg gerne vil formatere teksten. Jeg har nogle overskrifter der skal med fed, og i bunden skal der understregning under totalen. Men det giver lidt problemer, da jeg ikke har en selection.
Jeg indsætter bl.a. værdier med denne linie:
.Content.InsertAfter Sheets("Aktier").Range("B" & t) & vbTab & vbTab & stk & vbTab & kurs & vbTab & vbTab & kursvalue & vbTab & vbTab & udbytte
Hvis jeg eksempelvis vil have 'kursvalue' med fed, hvordan kan dette gøres?
Og hvordan med understregning? Jeg tab'er 2 gange før 'kursvalue' og 'udbytte', fordi understregningen skal være bredere end kun tallet. Så understregningen skal være mellem de to tabs. Men hvordan kan jeg gøre det? Skal der laves en selection, og i så fald, hvordan gør jeg det?
Er der nogen der kan hjælpe mig videre med dette?