Avatar billede lhrfyn Nybegynder
12. januar 2009 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hd Død hente outlook over på ny pc

Hej
Jeg har en HD som er død. styre systemet virker ikke med jeg kan tilgå den via usb boks.
hvordan henter konto oplysninger og mail samt kontakterpersoner ud fra outlook så jeg kan bruge det på min nye pc?
Avatar billede ptj_11 Forsker
12. januar 2009 - 16:22 #1
under forudsætning af at det er en Outlook 2003kan du bruge følgende:

C:\Documents and Settings\%Username%\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst.

Hej Lhrfyn

Hvis din version af Outlook er ældre eller nyere, så kan din pst-fil ligge et andet sted, men find den korrekte placering ved at søge filen på disken.
Selve filen kopierer du over i den korrekte placering på din nye installation, åbner Outlook, og så virker det hele igen.
Har du allerede oprettet en konto i den nye Outlook, så kan du importere indholdet fra den gamle pst-fil.
God arbejdslyst.

Hilsen
Ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. januar 2009 - 19:09 #2
Hej Ihrfyn. Hvordan er det gået?
/ptj_11
Avatar billede lhrfyn Nybegynder
25. januar 2009 - 20:33 #3
hej ptj_11
det gik ikke så godt.
kunne ikke finde den pst fil.
men fik de kontakterpersoner fra min mobil over så det er bare at starte på en frisk
ak for hjælpen
hilsen
LHRFYN