Avatar billede erikmoeslund Novice
12. januar 2009 - 14:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vis skjulte kolonner til XFD

Jeg har i et regneark skjult kolonnerne fra C til den sidste kolonne XFC. Nu vil jeg gerne have kolonnerne vist igen. Hvordan kan jeg gøre det? Jeg kan jo ikke stille mig i cellen til højre for den sidste kolonne og trykke vis!!!
Avatar billede jkrons Professor
12. januar 2009 - 15:00 #1
Klik på firkanten mellem A og 1. Altså i øverste venstre hjørne og Vis skulte kolonner.
Avatar billede erikmoeslund Novice
12. januar 2009 - 15:04 #2
Det var sandelig hurtigt. Tak for det.
Avatar billede erikmoeslund Novice
12. januar 2009 - 15:18 #3
Da var jeg også lidt hurtig. Når jeg klikker på firkanten (marker hele regnearket) er muligheden "vis" ikke i kontextmenuen. Hvordan får jeg aktiveret "vis skjulte kolonner?
Avatar billede jkrons Professor
12. januar 2009 - 16:27 #4
I fanebåndet Startside. Gruppen Celler, Klik på Formater. Vælg Skjul og Vis. Vælg Vis Kolonner.
Avatar billede erikmoeslund Novice
12. januar 2009 - 17:38 #5
Endnu engang tusinde tak for hjælpen. Nu virker det.
Jeg kan ikke huske, hvordan jeg giver dig points. Skal du først give et svar?
Avatar billede jkrons Professor
13. januar 2009 - 00:49 #6
Jeg sdvafrer, og du giver point .-)
Avatar billede jkrons Professor
13. januar 2009 - 00:49 #7
sdvafrer = svarer :-)