Avatar billede Champione Praktikant
09. januar 2009 - 16:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad er den værd?

Hey, ville lige høre hvad min computer må vurderes at være værd, det er en god gaming computer, og det er nye produkter i dem, der er kvittering på alt, og har lige haft et par reklamationssager kørende, så er så derfor er garantien forskellig fra komponent til kompenent i computeren..

Kabinet: Antec New Solution NSK6000, med Antec true power strømforsyning (har lidt skrammer, da postdk ikke ligefrem behandlede den pænt i en reklamationssag)

Processor: Intel Quad Core processer Quad 6600, 2.4 GHZ (Box 775) (1 års resterende garanti)

Bundkort: Asus P5Q SE motherboard, m. onboard sound. (2 års resterende garanti)

Ram: 4 GB RAM, 4x1024 DDR2 800 MhZ blokke, så kører dual-channel, (DIMM 240-pin - DDR II - 800 MHz / PC2-6400), 2 gb har 1 års resterende garanti, de andre to har 2 år)

Harddisk 1: Western Digital 320 GB, SATA (1 års restende garanti)

Harddisk 2: Western Digital 500 GB (2 års resterende garanti)

Grafikkort: Inno 3D, Nvidia Geforce 9800 GT (2 års resterende garanti)

Brænder: Samsung SH-s183A (dvd læser og brænder, 1 års garanti)

Tastatur,mus: Logitech Di Novo Bluetooth løsning, med lader og alt.. (kan simpelthen ikke finde dén kvittering)

Skærm: Samsung 17" TFT fladskærm (uden for garanti)

EDIT: Komponenterne har aldrig været overclocket på nogen måde!

Den kører bl.a. det nye Far Cry 2 på højeste Grafikindstillinger (dog kun i opløsningen 1280x1024, da min screen ikke er wide) helt uden problemer, fortæller lidt om dens muskler.

Hvad ville i mene den var værd?

På forhånd tak, og god weekend..
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2009 - 20:16 #1
5000 kr.
Avatar billede zesus Praktikant
11. januar 2009 - 22:55 #2
Avatar billede meterpunk Nybegynder
12. januar 2009 - 01:25 #3
http://topdata.dk/product.asp?product=5583 Hvis man fx tjekker hvad Topdata giver for 6000,- vil jeg mene at 6250,- er alt for højt og john_stigers 5000,- er absolut max.
Avatar billede Champione Praktikant
02. oktober 2010 - 18:10 #4
lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2010 - 19:21 #5
Og du ville ikke af med point alligevel?
Så lad være med at sætte point af, eller gør som du skal:
Bed om et svar hvis du ikke har fået nogen.